GSXR1100R skrev:...Att köpa en ny sporthoj och pressa järnet på bana eller stunta med den är däremot kanske inte så begåvat eftersom man förr eller senare klotar.
Men du har väl en ny r1000 varje vecka så de hinner ju bli slut fort ändå= utnyttjad till fullo?Yoshi_gixxeRR skrev:Så jag är inte begåvad
Jag har en "ny" hoj som jag stuntar med...
En R1000 -03 som nu har gått 240mil
Jag har slagit in tanken o har sågat sönder mina kåpor!!!
Men jag vill ha en R1000 som stunthoj o jag skiter i om den har gått 1 mil eller 1000 mil innan jag bygger om den.
Men jag är inte på ngt sätt obegåvad...
Jag tycker det är kul
.../Yoshi
TinaTjejen skrev:Men du har väl en ny r1000 varje vecka så de hinner ju bli slut fort ändå= utnyttjad till fullo?
foppa skrev:Isse, Jag undrar:
- Varför bor du i stockholm, där det inte finns nån bana?
- Varför du lägger så mycket pemgar på hojåka, inga andra intressen?
- Varför du kör honda när du verkar vara ute efter prestanda?
- Varför du har så konstiga åsikter?
Dumma frågor?, ungefär som din inledande...
Att någon nu köper något, är väll dennes ensak. Jag vill inte möta nått finnigt moppefucko som kommer och ifrågasätter mitt intresse eller min hobby när jag står och posserar på sveavägen.
Snurra du runt på nån bana, och känn dig duktig, så står jag på nån gata och ser fin ut. Jag ägnar inte dig nån tanke, och håll du bara tanken på nästa kurva, så kanske du klarar den också...
"lite sarkastisk" men tycker tråden suger!
Japp! Precis som du skriver, när han tar sig från A till B. När han glider på stan och när han står hemma och putsar på den.isse skrev:Perfekt inlägg!
Nu blir jag jätte nyfiken, jag förstår att han tycker den är snygg, det är den. Men min följdfråga blir, när är den snygg?
När den står parkerad i hans garage, eller när han transporterar sig från punkt A till punkt B och myser åt alla blickarna?
Personligen tycker jag hojarna är som snyggast när dem flyger fram med fullt nedlägg i en perfekt doserad kurva, och då vill man ju gärna prova på att göra det själv, sen gärna igen...och igen & igen & igen etc...
/N
foppa skrev:..
Att någon nu köper något, är väll dennes ensak. Jag vill inte möta nått finnigt moppefucko som kommer och ifrågasätter mitt intresse eller min hobby när jag står och posserar på sveavägen.
Snurra du runt på nån bana, och känn dig duktig, så står jag på nån gata och ser fin ut. Jag ägnar inte dig nån tanke, och håll du bara tanken på nästa kurva, så kanske du klarar den också...
foppa skrev:Isse, Jag undrar:
- Varför bor du i stockholm, där det inte finns nån bana?
- Varför du lägger så mycket pemgar på hojåka, inga andra intressen?
- Varför du kör honda när du verkar vara ute efter prestanda?
- Varför du har så konstiga åsikter?
Dumma frågor?, ungefär som din inledande...
Halogen skrev:Får inte folk bestämma själva vad de gör med sina saker längre? Och vem bestämmer vad som är rätt och fel sätt att utnyttja en pryl på? Vad är det här för jävla fascistfasoner egentligen.
fnissGottis skrev:Mvh Vi som svänger
Eas skrev:Japp! Precis som du skriver, när han tar sig från A till B. När han glider på stan och när han står hemma och putsar på den.
Njaaa, jag är inte trött på dem, de får gärna göra det.Chii skrev:Vi är trött på folk som köper en litershoj och stylar till max bara för att posa runt på stan en kväll o visa hur mycket stålar dom kan hosta på sin cykel utan att kunna använda den som den är menad. En mc ska inte användas som penisförlängare av någon som söker en attityd,(tycker jag)
Chii skrev:Vi är trött på folk som köper en litershoj och stylar till max bara för att posa runt på stan en kväll o visa hur mycket stålar dom kan hosta på sin cykel utan att kunna använda den som den är menad. En mc ska inte användas som penisförlängare av någon som söker en attityd,(tycker jag)
Yoshi_gixxeRR skrev:Vad spelar det för roll???
Det där var en mkt konstig kommentar faktiskt
.../Yoshi
isse skrev:Hmm, en del av dina kommentarer va rätt patetiska men jag skippar helt enkelt att bemöta dem.
Det fina med ett forum som detta är att när man funderar över saker kan man fråga & disskutera detta. Bland diverse gnäll finns det det en del bra inlägg och förhoppningsvis kanske en vettig diskussion.
Det fina är oxo att man kan skippa trådar man inte gillar, alt lägga in ett bra motargument.
Jag tar det motargument som att du gör ditt och det ska andra skita i, så varför är du medlem här?
/N
Japp!!!foppa skrev:tycker ni kanske jag skall skaffa mig en gubbe istället
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati