...och kanske därför tjejer är mer svartsjuka än killar, man får i ung ålder uppleva, höra och bli inpräntad att "killar är sviiiiiin, alla bör avrättas alternativt kastreras".
Omedvetenhet är ett nyckelord i den här diskussionen.
OCH jag tror att det handlar lite om traditioner också, att ha en tjej bakpå "bönpallen" är ju rätt känt som faktum att killen antingen är tillsammans/intresserad av bruttan han har bakpå, det är iallafall vad jag tänker när en kille svänger in med en tjej bakpå, inte "oh, det är nog en polare och hans flickvän sitter hemma". Ärligt, så tänker man ju om man tänker på det öht.
Att likställa det med att åka buss eller umgås med andra personer av motsatt kön känns ju lite over the top. Det är ju enligt min åsikt inte alls samma sak.
Jag hade tagit lite illa upp faktiskt, man hade kunnat gå med på det men jag hade inte direkt skrikit av glädje. Jag vill ha en partner som är lyhörd för vad jag tycker är jobbigt och framförallt, INTE sätta mig i situationer jag i stort sätt tvingas bli en satmara. Jag tror tjejen inte kände sig prioriterad och det var kanske droppen för situationer av likartad karaktär som hänt innan.