Jag skulle definitivt betala för en schysst bild, vore dökul ha en bild där man har ett ruggigt nerlägg. Faktum är att jag har försökt. Letade upp en lämplig kurva nära där jag bor. Körde den hundratals gånger tills jag var helt trygg med önskad hastighet.
En tidig morgon åkte jag och min flickvän ut till "min" kurva, jag instruerade henne hur hon skulle ta bilden och ställde in bländare o tid. Sen åkte jag och värmde upp däcken. Återvände och kom in i kurvan med något lägre hastighet första vändan. Vid svängpunkten lägger jag ner och samtidigt som jag tittar mot apex kan jag inte låta bli att flytta blicken mot henne. Problemet är bara att hon står inte där jag ställde henne, hon är längre bort på en äng och fotograferar en blomma
När jag frågar vad hon håller på med så svarar hon:
Jamen, du kom ju så fort.
Vi gör om det några gånger och det känns bättre och bättre. Sen tycker jag själv att jag plötsligt får till en riktigt bra sväng, inte fotpinnen nere i backen men ändå. Tittar bort mot henne, näää nu är hon borta igen. Vänder tillbaka. Hon står längre bort och fotografer några kaniner.
Om några bilder trots allt blev bra? Näääää men jag har en fin bild av en kanin ifall någon vill köpa