Att sluta snusa...

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
hordac skrev:
Se ut så här hela året...
snus.jpg

VS

...det här...
grey_front_300h.jpg

Bara att välja. :gnissla

Hur menar du nu? Jag ser ut på båda sätten, det ena hela året och det andra halva året.

Jonathan

Guest
Det mest oattraktiva en tjej/vinna kan göra är att snusa :mattias

Ville bara säga det :3freak

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Jag var svårt fast i äppeljuice-träsket för ett par år sedan, gjorde av med minst 2-4 liter per dag. Kunde gå till affären och köpa bara juice och springa hem för att dra i mig nästan 2 liter och ligga utslagen i soffan.

Var djävligt jobbigt att sluta, var torr i munnen konstant och all annan dryck var osmaklig. Fick återfall då och då men nu dricker jag mest mjölk och lite saft.

Tror det var sockret som jag var fast på..

Skulle jag snusa skulle jag ALDRIG kunna sluta, klarade knappt äppeljuicen.

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Jaha...snart en vecka da! Har annu inte tagit nan loffe, men gudarna ska veta att jag ar sugen nat sa ini glodheta helvete :huvet

Tanker att de dagar som nu passerat vore ett onodigt och dumt lidande helt forgaves och bortkastat om jag aker dit nu, sa det kanns lattare pa satt och vis ju langre tiden gar. Men jag ar minst lika sugen nu som tex i torsdags, suck..!

Jaja, tjejen tyckte nog att det var ett steg i ratt riktning nu i helgen iaf :)

peace motherfuckers/Lasse

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
CBR 1000 RR
Socrates skrev:
He he he, precis så ska jag göra (Pratade med polaren för 10min och kom fram till att det är bäst) :) Ska räkna hur många snus jag tar idag, sen när jag tar ut hojen så ska jag minska med 2 portioner/vecka :) Sen blir det att inhandla Fishermans Friend och ha under läppen.

Lycka till Reb0!

Drog igång det här projektet i förra veckan och samma dag så kom det ett vaderat kuvert på posten. I det låg det 12st snusdosor från Fiedler&Lundgren (Dom som gör Granit bla) som tack för att jag klagat på dom lite.... trevligt, men lite dålig tajming.

Jaja, nu har jag gjort ett litet hopp och kör på 7 snus om dagen. Funkar fortfarande väldigt bra.

Reb0

Socrates

Guest
RebelZero skrev:
Drog igång det här projektet i förra veckan och samma dag så kom det ett vaderat kuvert på posten. I det låg det 12st snusdosor från Fiedler&Lundgren (Dom som gör Granit bla) som tack för att jag klagat på dom lite.... trevligt, men lite dålig tajming.

Jaja, nu har jag gjort ett litet hopp och kör på 7 snus om dagen. Funkar fortfarande väldigt bra.

Reb0

He he, vilka sivn! De har säkert läst på SH om vad som är på gång, snart får alla som har skrivit i den här tråden ett brev hem :)

Tar 8 om dagen, tror jag klarar mig på 7, funderar på att minska.

BRa att du inte gav fan i att sluta, nu ska vi härda ut.

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Agent Apelsin skrev:
Jag var svårt fast i äppeljuice-träsket för ett par år sedan, gjorde av med minst 2-4 liter per dag. Kunde gå till affären och köpa bara juice och springa hem för att dra i mig nästan 2 liter och ligga utslagen i soffan.

Haha, det där va det sjukaste jag läst på länge :rofl

Generix

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2006
Hoj
KTM Lc4 men ska byta mot Yamaha WR
Min första dag på försöket att sluta snusa. Har snusat i ca 6 år och har inte haft någon bra anledning att sluta. Men nu vill jag försöka och se om min ekonomi, hällsa och raggning fungerar bättre. (har dock inget storre problem med ekonomin) men hällsan tryter lite och raggningen går lite segt. :huvet

Jag menar? Hur kan brudarna motstå ett sånt varkert fejs med en riktigt fet paj under läppen? :crash

I min djävulska plan ingår bara en MASSA choice pepper (som smakar riktigt gott och starkt) det fungerar riktigt bra tycker jag.

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
kaZmur skrev:
Hur lyckas man snusa 2/dag?

Jag snusar en dosa per dygn ungefär, och då snusar jag verkligen dygnet runt, även när jag sover.

En kille som jag jobbar med snusar 3 dosor ettan lös från det att han går upp tills han går och lägger sig. Det är jävligt mycket, men han snusar på båda sidorna hela tiden och käkar typ snuset och fyller på hela tiden.

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Slutade röka för 10 månader sen, och slutade snusa för 4 veckor sen

Har rökt å snusat i över 20 år.

Rökningen gick hyfsat men snusningen är värre. :mad:

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...