hordac skrev:Se ut så här hela året...
VS
...det här...
Bara att välja.
Hur menar du nu? Jag ser ut på båda sätten, det ena hela året och det andra halva året.
hordac skrev:Se ut så här hela året...
VS
...det här...
Bara att välja.
vadå snusar du bara halvårsvis???Gustav1 skrev:Hur menar du nu? Jag ser ut på båda sätten, det ena hela året och det andra halva året.
crashtestdummy skrev:vadå snusar du bara halvårsvis???
Gustav1 skrev:Hur menar du nu? Jag ser ut på båda sätten, det ena hela året och det andra halva året.
ja, eller hur.Biturbo skrev:Bra tänkt, blixten!
FelJonathan skrev:Det mest oattraktiva en tjej/vinna kan göra är att snusa
Ville bara säga det
Vikingarockaren skrev:Fel
Det är sexigt med brudar som snusar!
Paradoxy skrev:På hans planet
Paradoxy skrev:
Socrates skrev:He he he, precis så ska jag göra (Pratade med polaren för 10min och kom fram till att det är bäst) Ska räkna hur många snus jag tar idag, sen när jag tar ut hojen så ska jag minska med 2 portioner/vecka Sen blir det att inhandla Fishermans Friend och ha under läppen.
Lycka till Reb0!
RebelZero skrev:Drog igång det här projektet i förra veckan och samma dag så kom det ett vaderat kuvert på posten. I det låg det 12st snusdosor från Fiedler&Lundgren (Dom som gör Granit bla) som tack för att jag klagat på dom lite.... trevligt, men lite dålig tajming.
Jaja, nu har jag gjort ett litet hopp och kör på 7 snus om dagen. Funkar fortfarande väldigt bra.
Reb0
Agent Apelsin skrev:Jag var svårt fast i äppeljuice-träsket för ett par år sedan, gjorde av med minst 2-4 liter per dag. Kunde gå till affären och köpa bara juice och springa hem för att dra i mig nästan 2 liter och ligga utslagen i soffan.
kaZmur skrev:Hur lyckas man snusa 2/dag?
Jag snusar en dosa per dygn ungefär, och då snusar jag verkligen dygnet runt, även när jag sover.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|