Macho Woman
Äppelkäck
eus skrev:Håll du dina sexuella fantasier utanför forumet va
Får man inte ragga nu heller?! Då jävlar ska jag sluta hänga här.
Hur skulle jag annars ha fått tag på kort på dig i kalsonger, va, va?
Last edited:
eus skrev:Håll du dina sexuella fantasier utanför forumet va
Bingo skrev:Du väljer förresten på ett märkligt sätt vem som skall bannas och varför. Är urvalet beroende av ditt humör för tillfället eller är det helt enkelt en mognadssak?
Pejo skrev:OT-varning:
Oh shit pommes-frittes... jag har inte tänkt på det förrän nu, helt allvarligt... whops-sorry-ska-tänka-på-det-tack-för-påpekandet...
OT-faran över.
Du hade fått beställa å betala som alla andra!Macho Woman skrev:Får man inte ragga nu heller?! Då jävlar ska jag sluta hänga här.
Hur skulle jag annars ha fått tag på kort på dig i kalsonger, va, va?
Skit samma med det. Jag bara noterar att när moppefuckona från 125-forumet smiter ut och ylar ut sina av hormonell obalans inspirerade inlägg, av typen "släng ut packet", så är det ok, men folk som helt uppenbart skämtar på ett tämligen oskyldigt sätt blir de bannade.sandstream71 skrev:En mognadssak? Är du sugen på att bli bannad?
Bingo skrev:Swedie har uppenbarligen svårare att förstå såna som är lite äldre än han själv än han har att förså dem som är lite yngre.
Ähh, bonnraggare.Chrille skrev:Däremot händer det att rookies får verbalt stryk och det är onödigt.....så länge det inte är moderater.
Du skriver om något annat än jag. Jag har aldrig träffat Valmers.Macho Woman skrev:Det där är din tolkning. Min tolkning lyder som följer: man kan inte kräva att forumets läsare ska förstå att det som verkar vara grova förolämpningar är interna skämt. Forumet är en offentlig sajt och om en medlem ständigt endast lägger sådana inlägg finns det faktiskt anledning att göra något åt saken. Att vi som känner Valmers vet att han är en ruggigt trevlig prick, räcker t.ex. inte.
Å andra sidan hur ses forumet av utomstående om det är mest inlägg av typen"släng ut packet" och "faaann &%E&#%%# dråg snutten"?Macho Woman skrev:Det där är din tolkning. Min tolkning lyder som följer: man kan inte kräva att forumets läsare ska förstå att det som verkar vara grova förolämpningar är interna skämt. Forumet är en offentlig sajt och om en medlem ständigt endast lägger sådana inlägg finns det faktiskt anledning att göra något åt saken. Att vi som känner Valmers vet att han är en ruggigt trevlig prick, räcker t.ex. inte.
Tofast4Hjo skrev:Till alla: Solen skiner (förhoppningsvis) och det är sommar snart, skall vi inte alla försöka att vara lite snällare, alla har vi varit nya här någongång.
Chrille skrev:Kärnan i gay är: lila depåstöd, färgmatchande utrustning/hoj och möjligtvis italienska sportbilar.
Skillnad på ett (1) "tämligen oskyldigt" skämt och att ständigt hålla på att skämta sinsemellan.Bingo skrev:Skit samma med det. Jag bara noterar att när moppefuckona från 125-forumet smiter ut och ylar ut sina av hormonell obalans inspirerade inlägg, av typen "släng ut packet", så är det ok, men folk som helt uppenbart skämtar på ett tämligen oskyldigt sätt blir de bannade.
Swedie har uppenbarligen svårare att förstå såna som är lite äldre än han själv än han har att förså dem som är lite yngre.
Swedie skrev:Jag gör så gott jag kan, är det så illa att ni äcklas... dra!
Ja, det håller jag med dig om. Det evinnerliga vänner-emellan-babblet på RR-forumet skräpar ner den delen till den grad att den har blivit helt ointressant, för att ta ett exempel.Swedie skrev:Skillnad på ett (1) "tämligen oskyldigt" skämt och att ständigt hålla på att skämta sinsemellan.
Swedie skrev:Jag gör så gott jag kan, är det så illa att ni äcklas... dra!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|