Du är nu varnad... (jag har varnat tidigare) Och du vet vad jag varnar om. (om inte, du drar tråden i fel riktning).eus skrev:Ja det är fetto-perssons fel alltihopa Nakcskåt!
Du är nu varnad... (jag har varnat tidigare) Och du vet vad jag varnar om. (om inte, du drar tråden i fel riktning).eus skrev:Ja det är fetto-perssons fel alltihopa Nakcskåt!
Kimze skrev:Det vore bra om folk kunde göra så.
Henkka skrev:tack Gladh för vad de står för, men jag förstod de inte så nu ska det sökas efter en svensk översättning...
Inte för att vara elak, men kollar man då vilka som startat tråden så är det väldigt ofta en med "joinade:2004", dvs inte de som diskuteras ursprungligen i tråden.Maxxi skrev:Du ska fan hA NaCKskÅT jävla bl*atte h*r unge visa fifan risspeCT till MIg din MaMMA.
Fler och fler trådar som ser ut så här......tråkigt att det ska vara så.
Ironi
Swedie skrev:Att banna får folk direkt att inse vad de gjorde fel, sålänge banningen är grundad. Om jag endast varnar, så ... får medlemmen inte känslan av att han gjorde fel (ja.. i mina ögon... tråkigt? kanske... men jag försöker se från flera vinklar innan jag går till banning)
Silwer skrev:Inte för att vara elak, men kollar man då vilka som startat tråden så är det väldigt ofta en med "joinade:2004", dvs inte de som diskuteras ursprungligen i tråden.
Det kallas mindre ärekränkning. Kommer jag inte syssla med.Pejo skrev:Visst, men offentlig publicering av vilka och varför dom är bannade ger en extra krydda, nichts ?
Ja jag vet, kunde inte låta bliSwedie skrev:Du är nu varnad... (jag har varnat tidigare) Och du vet vad jag varnar om. (om inte, du drar tråden i fel riktning).
Det är lugnt, jag uppfattar mig inte som gamal medlem eller nånting sånt.Maxxi skrev:Hehe tar det inte som elakt då jag var medlem långt tidigare än dig med flera har endast bytt nick då min dator crashade och jag inte kom ihåg lösenord mm.
Så det så,,min pappa är starkare än din pappa för övrigt
Swedie skrev:Det kallas mindre ärekränkning. Kommer jag inte syssla med.
sandstream71 skrev:Snälla Pejo, kan du inte lägga in citeringen först i dina inlägg och sedan ditt svar så man slipper läsa nerifrån och upp?
Ordet cp missbrukas hårt oxå.Josafan skrev:Håller med om att det kan finnas en onödigt hård ton i vissa lägen. Det som förvånat mig i flertalet lägen är uttrycket "gay" som verkar till att vara väldigt frekvent förekommande. Jag är inte homosexuell men känner flertalet personer som är det och jag vet om att dom ignorerar sådana uttryck. MEN det är ändå väldigt onödigt att använda sig av sådana uttryck. Tråkigt att den enda bra MC-sidan skall ha ett onödigt "grabbigt" intryck.
Håll du dina sexuella fantasier utanför forumet vaMacho Woman skrev:Smiska oss, Johnny
Det kallas knappast för mindre ärekränkning att skriva om en signatur. Ärekränkning gäller person. Det är skillnad.Swedie skrev:Det kallas mindre ärekränkning. Kommer jag inte syssla med.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|