Attitydproblem?

Status
Ej öppen för fler svar.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Kimze skrev:
Det vore bra om folk kunde göra så.
nana.gif

MEN, det finns ett men, om det då är det rätta svaret är det ju i sin ordning, men det är ju inte ovanligt med fel svar o då får nån som skrivit det 10000ggr redan ta o svara iaf, lätt at det blir nåt surt då.
Men visst borde man skita i all förbannade skittrådar det håller jag med om, tyvärr skriver ju folk saker som "ja vet inte" och sånt även i dessa trådar så de kan ligga uppe en bra stund:lol

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Du ska fan hA NaCKskÅT jävla bl*atte h*r unge visa fifan risspeCT till MIg din MaMMA.
Fler och fler trådar som ser ut så här......tråkigt att det ska vara så.
Ironi

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Henkka skrev:
tack Gladh för vad de står för, men jag förstod de inte så nu ska det sökas efter en svensk översättning... :tummenupp

Idag är jag hjälpsam (så länge du inte är en av DOM (tm))
IMHO= enligt min ringa mening.

gladh

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Maxxi skrev:
Du ska fan hA NaCKskÅT jävla bl*atte h*r unge visa fifan risspeCT till MIg din MaMMA.
Fler och fler trådar som ser ut så här......tråkigt att det ska vara så.
Ironi
Inte för att vara elak, men kollar man då vilka som startat tråden så är det väldigt ofta en med "joinade:2004", dvs inte de som diskuteras ursprungligen i tråden.

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Visst, men offentlig publicering av vilka och varför dom är bannade ger en extra krydda, nichts ?

Swedie skrev:
Att banna får folk direkt att inse vad de gjorde fel, sålänge banningen är grundad. Om jag endast varnar, så ... får medlemmen inte känslan av att han gjorde fel (ja.. i mina ögon... tråkigt? kanske... men jag försöker se från flera vinklar innan jag går till banning)

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Silwer skrev:
Inte för att vara elak, men kollar man då vilka som startat tråden så är det väldigt ofta en med "joinade:2004", dvs inte de som diskuteras ursprungligen i tråden.

Hehe tar det inte som elakt då jag var medlem långt tidigare än dig med flera har endast bytt nick då min dator crashade och jag inte kom ihåg lösenord mm.
Så det så,,min pappa är starkare än din pappa för övrigt :)

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
En annan sak som kanske borde förklaras, flera av oss "storspammare" och liknade hänger på chatten, därför kan vi ibland veta en massa som inte framkommit på forumet och då kan ju oinsatta uppfatta att det är hotful stämning fast det egentligen är skoj eller ironi det handlar om.

Sen är ju många på forumet polare även privat och träffas, åker och festar tillsammans, och det snackas säkert då med.

Last edited:

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Swedie skrev:
Du är nu varnad... :p (jag har varnat tidigare) Och du vet vad jag varnar om. (om inte, du drar tråden i fel riktning). :rolleyes:
Ja jag vet, kunde inte låta bli

Men seriöst då, nivån har ganska bra på sistonne.
Men jag tror att folk måste känna av stämningen innan man ger sig in i leken.
Man måste veta vad man ger sig in i när man startar en tråd här
Men det är ju detta som gör hela SH, utan denna stämningen så hade det inte varit intressant att sitta här å häcka

Last edited:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Maxxi skrev:
Hehe tar det inte som elakt då jag var medlem långt tidigare än dig med flera har endast bytt nick då min dator crashade och jag inte kom ihåg lösenord mm.
Så det så,,min pappa är starkare än din pappa för övrigt :)
Det är lugnt, jag uppfattar mig inte som gamal medlem eller nånting sånt.

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
En veckas prövotid lät som en bra idé, (vem det nu var som postade det, då får man som sagt en uppfattning av vad som är OK. Men då bör det också tydligt synas vad som anses OK och inte, annars blir det svårt, vissa trådar är ju mer skruvade och interna än andra...
Och jag ber härmed alla som jag ev. förolämpat, förödmjukat, besserwissrat om ursäkt, för nu och all framtid!!!
/Hasse

sandstream

Guest
Snälla Pejo, kan du inte lägga in citeringen först i dina inlägg och sedan ditt svar så man slipper läsa nerifrån och upp? :tummenupp

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
sandstream71 skrev:
Snälla Pejo, kan du inte lägga in citeringen först i dina inlägg och sedan ditt svar så man slipper läsa nerifrån och upp? :tummenupp

OT-varning:

Oh shit pommes-frittes... jag har inte tänkt på det förrän nu, helt allvarligt... whops-sorry-ska-tänka-på-det-tack-för-påpekandet...

OT-faran över.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Josafan skrev:
Håller med om att det kan finnas en onödigt hård ton i vissa lägen. Det som förvånat mig i flertalet lägen är uttrycket "gay" som verkar till att vara väldigt frekvent förekommande. Jag är inte homosexuell men känner flertalet personer som är det och jag vet om att dom ignorerar sådana uttryck. MEN det är ändå väldigt onödigt att använda sig av sådana uttryck. Tråkigt att den enda bra MC-sidan skall ha ett onödigt "grabbigt" intryck.
Ordet cp missbrukas hårt oxå.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Viktig tråd. Det är lätt att falla in i en jargong, framförallt mellan oss gamlingar som träffas och håller en viss ton även utanför forumet.

Jag är en riktigt spammer, men de interna skämten är som sagt en viktig del som gör att jag hänger mycket här.

Tyvärr, måste jag nog hålla med om att det blivit otrevlig stämning ibland på sistone, varav jag själv varit delaktig en av gångerna. :fatta! på mig. Just den gången var den en ny medlem som jag kände kanske inte riktigt hade känt av stämningen, som jag började med att dissa. Sorry för det. Skickade ett förklarande PM senare.

Vi borde nog skärpa upp seriositeten. Smiska oss, Johnny. Jag skäms. Ska skärpa mig.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Swedie skrev:
Det kallas mindre ärekränkning. Kommer jag inte syssla med.
Det kallas knappast för mindre ärekränkning att skriva om en signatur. Ärekränkning gäller person. Det är skillnad.

Du väljer förresten på ett märkligt sätt vem som skall bannas och varför. Är urvalet beroende av ditt humör för tillfället eller är det helt enkelt en mognadssak?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras