Blöjbyte
jag ska svara på resten senare, nu måste jag dock fraternisera med vänsterhippies som tror att de skall förändra världen och högersvin som inte har spenderat en sekund i kollektivtrafiken.
ok. men ditt ordval kostar dig minst 1200 spänn
Blöjbyte
jag ska svara på resten senare, nu måste jag dock fraternisera med vänsterhippies som tror att de skall förändra världen och högersvin som inte har spenderat en sekund i kollektivtrafiken.
Men jag kan fortfarande ställa av mina fordon och slippa betala vägskatt.
Ska prova att ringa kiruna och säga att jag har ställt av min TV för säsongen...
Angående liknelsen med t ex motorcykelbanor så är det väl inte så att det står fyra andra banor bredvid som jag kan åka på för samma kostnad.
Udda kommentar till uttalandet om att vi i en demokrati ibland får acceptera sådant som vi själv inte har vinst av eller bryr oss om... (Plus att mina kompisar får betala trots att de inte kör på en enda av de fem banorna i ditt exempel!)
Plus att du fortfarande vägrar att ta in att det är ägandet av apparaten du betalar för, inte för att du tittar eller inte på SVT varför antalet kanaler är ointressant.
Va lite inne på att jag skulle av anmäla, men har en stor parabol intill entré dörren så skulle va lite svårt att neka
Lite roligare dock med ett annat ex när vi satt och kollade på fotboll och skrek som idioter och det ringer på dörren. Utanför står en lismande TV-pejlare och frågar glatt; -Hej har ni TV? Hmfr, vad fan säger man när det sitter tio pers i soffan och skriker MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!.
Varför är det egentligen ok att inte betala tv-licens?? Oavsett vad vi tycker om det så är det ju ett demokratiskt fattat beslut och om ni inte betalar går det ju ut över mig som faktiskt gör det. Är det bara för att det är lätt att slippa?
BAHhh vilken jävla satkärring! Sa att jag skulle plugga utomlands och att jag ville avanmäla och då fråga hon när jag skulle åka om jag hade kvar tv i bostaden osv. Sen sa jag att jag gett bort tvn till en i familjen då skulle hon tvunget veta vem det var!! Sa att det skulle hon skita i och att hon skulle göra en avanmälan nu.
Då hota hon med att d skulle komma en gubbe och kolla och att jag då va tvungen att betala.
Fuck off jävla kärring! Bahh......
1. Det är tv kanaler
2. Det kanske är så att han inte ser på kanalerna men han kör bilen.
3. Leta rätt på en människa som inte tycker att vi ska ha vägar eller aldrig har använt en väg.
Jag rekommenderar att du låter din skötare läsa genom dina svar innan du postar så slipper vi såna här situationer.
Aftonbladets publisher och affärsområdeschefen för Schibsted Publishing Jan Helin blir ny programdirektör på Sveriges Television. Jan Helin tillträdde som chefredaktör och ansvarig utgivare för Aftonbladet 2008 och blev även vd för mediehuset 2012, enligt ett pressmeddelande.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari