Avliva fisk

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Fan vad bra!!

Skall lätt åka ner och se honom live! Du måste uppdatera denna tråden med bilder när du flyttar honom!

Har bara en fråga.... Är det kört för mig och din cheykompis nu?? :näsblod
Du får väl lägga in ett sidobud eftersom huvudbudet inte gick igenom. ;)

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Fan vad bra!!

Skall lätt åka ner och se honom live! Du måste uppdatera denna tråden med bilder när du flyttar honom!

Ska filma när de kommer och hämtar honom, lär nog bli spännande.. Ang min kompis så vet jag inte,,,ska be henne lägga ut ett foto på sig:)

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Härligt att firren får leva livet i dammen! :tummenupp

Visste ni att Paku betyder "gluffsa" eller "äta" på japanska? Ganska passande för Hugo.

Lite off, men packman/pacman ( den gula lilla "smileyn" som äter runda saker och blir jagad av spöken)heter på japanska "paku-man" = "gluffsmannen". Och jag tycker att Hugo är lite lik packman alltid

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Härligt att firren får leva livet i dammen! :tummenupp

Visste ni att Paku betyder "gluffsa" eller "äta" på japanska? Ganska passande för Hugo.

Lite off, men packman/pacman ( den gula lilla "smileyn" som äter runda saker och blir jagad av spöken)heter på japanska "paku-man" = "gluffsmannen". Och jag tycker att Hugo är lite lik packman alltid

Gluffsa passar Hugo perfekt:) De hämtar honom idag:) Ska bli spännande o kolla hur det går att plocka upp honom ur karet:yoparty

maria87

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Kawasaki GPX600 -93
Fan vad bra!!

Kanske jag ser Hugo för sista gången ikväll :( För ikväll ska han flytta hemifrån! Haha, jadu... vem vet på den frågan.. ;)

Men hur blir det med film/foto på dig då? Nu är ju snart Hugo borta och då får du hamna i centrum istället!:tummenupp

Haha, blir det en tråd om mig då??????? :D

(du svarar rätt snabbt måste jag bara tillägga...)

Ska filma när de kommer och hämtar honom, lär nog bli spännande.. Ang min kompis så vet jag inte,,,ska be henne lägga ut ett foto på sig:)

Så du ska be mig lägga ut ett foto.. haha.. Lycka till ;)

Last edited:

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Kanske jag ser Hugo för sista gången ikväll :( För ikväll ska han flytta hemifrån! Haha, jadu... vem vet på den frågan.. ;)

Haha, blir det en tråd om mig då??????? :D

(du svarar rätt snabbt måste jag bara tillägga...)

Klart man är snabb! Eller så är det bara ett tecken på att man är extremt understimulerad när säsongen tagit slut :3freak

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Har extremt lite att göra just nu!

Måste hitta mig en vinterhobby!! Förslag? Gärna skamliga ;-)

Han är helt grym! Har du testat att bli biten av honom någon gång? Verkar inte ha stans klipp i tänderna? :va

Inte jag men han bet en kompis:) Han beskrev det som tänderna på en katt unge... och fina märke blev det oxå:D :D

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Sitter framför skärmen & väntar,,,, vill se Hugo igen,,, kan du inte ge han nått att tugga på innan dom hämtar han,, eller blir han åksjuk då :confused:
Kanon att han fick ett bra hem,,, :tummenupp

Tror han blir åksjuk:D Nää men han fick en korv men är nog inte hungrig.. Han åt den men inte lika ivrigt som om han e hungrig

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati