Avliva fisk

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
:yoparty :tummenupp

Fast jag har redan passerat tonåren med råge.. Skall nog hitta mig något mer nydanande.. Vänta bara! Jag återkommer inom en snar framtid med besked om min vinterhobby!

Drejning?

Hahahahaha.. den var klockren till min kommentar innan :)

Och oj så många mer roliga kommentarer och uppenbara raggningsförsök du kommer missa om du återgår till att inte surfa SH. :näsblod

Last edited:

Herr-Pez

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Just nu har jag bara -Fireblade 08,HD fxdx 00,Yamaha wr 400 02 ,Kawa Z750 07, Er6 06
Kan inte den här tråden fortsätta, den kan ju handla om vi skall avliva Tussilago eller skicka han till universeum.

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Så nu é han hämtad.. Gick betydligt lättare än vad jag trodde:) Han var väl mätt av all korv han fick. Lägger ut en film snutt imorgon... TACK FÖR ALL HJÄLP:tummenupp

Dominator-Rocks

Guest
Det va ett jävla gnällande på min music.. Tycker den låten e bra:tungan Vad ska man lyssna på för att vara inne här på sh???

Om man vill vara TUFF så lystnar man på Metal och hårdrock, jag gör det ,jag är TUFF :fakta

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Det är bara på Sporthoj en tråd om att avliva något kan leda till att man räddar firren istället. :hihi

Bra val Jonny!

Jag tycker vi borde lägga in Hugo i loggan här ovan.

Edit: Såhär typ.

k9h05s.jpg

maria87

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Kawasaki GPX600 -93
Så nu é han hämtad.. Gick betydligt lättare än vad jag trodde:) Han var väl mätt av all korv han fick. Lägger ut en film snutt imorgon... TACK FÖR ALL HJÄLP:tummenupp

Usch vad det känns sorgligt.. fast ändå bra på nåt sätt eftersom han började få det lite trångt.. väntar spänt på filmen nu :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati