Avliva fisk

maria87

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Kawasaki GPX600 -93
Har extremt lite att göra just nu!

Måste hitta mig en vinterhobby!! Förslag? Gärna skamliga ;-)

Han är helt grym! Har du testat att bli biten av honom någon gång? Verkar inte ha stans klipp i tänderna? :va

Ett stort duntäcke, naken kropp, mysig belysning........... runka och pilla kråkor ;)

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Kan du inte testa att stoppa ner handen och klappa honom lite? Ett litet bett innan han drar!! Du vill bäl ha ett minne av honom? :yoparty

Ska klappa honom:) Det har jag redan sagt. Ska bara få det med på film.....återkommer

Ett stort duntäcke, naken kropp, mysig belysning........... runka och pilla kråkor ;)

Maria.......va säger du. trodde du var en fin flicka:D

Vicken grym firre,, du kommer sakna honom..
Du skapade en av de bästa trådarna på sporthoj iaf,, tack för underhållningen

ha ha ha ville bara ha lite hjälp. Men tack

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Efter det så undrar jag....:) Nää bara skoja:pannkyss . Nää nu kommer de snart.. Hoppas det går bra

Slänger du upp filmen på Tuben ikväll?

På det här klippet så såg man verkligen hans enorma size :yoparty

[YOUTUBE-ID]BmY61R0imzE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag tror att fiskstackaren blir överlycklig att slippa lyssna på din musik åtminstone, om det är någon tröst :D

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Jag tror att fiskstackaren blir överlycklig att slippa lyssna på din musik åtminstone, om det är någon tröst :D

vadå??? det e inget fel på den, han har inte klagat ialla fall:D

Slänger du upp filmen på Tuben ikväll?

På det här klippet så såg man verkligen hans enorma size :yoparty

[YOUTUBE-ID]BmY61R0imzE[/YOUTUBE-ID]

Ja han é inte liten ialla fall.... Det är svårt att få en verklig storlek på honom när man filmar

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Uppdatering: Hugos nya hem kommer bli en damm på 6000liter:) på Borås tropikhus... :tummenupp :tummenupp

Tack för alla förslag,,både de bra och de mindre bra:)

Vad roligt att höra! Grattis!

Den här mörka avlivningstråden vart ju ett riktigt feel good-piller till slut! :klappar

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
14 sidor om att avliva en fisk och fiskdjäveln lever ännu! Är alla här uppväxta i betongdjungler eller vad?

Har du läst hela tråden? Hur vi har talat Jonny igenom det svåra beslutet att avstå från att avliva coola Hugo och sedan med spänning följt alla uppslag om vad hans öde skall bli?

Detta är ju den bästa tråden på länge! Dessutom fick den lite extra krydda av hans cheykompis som dök upp :tuttar som grädde på moset!!

maria87

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Kawasaki GPX600 -93
Har du läst hela tråden? Hur vi har talat Jonny igenom det svåra beslutet att avstå från att avliva coola Hugo och sedan med spänning följt alla uppslag om vad hans öde skall bli?

Detta är ju den bästa tråden på länge! Dessutom fick den lite extra krydda av hans cheykompis som dök upp :tuttar som grädde på moset!!

Oh man tackar för komplimangen :) Jag trodde du hade försvunnet för att göra lite sysslor.. hehe..

Jag har nästan aldrig varit inne på sporthoj men när jag fick reda på denna tråden så har jag följt varenda inlägg och det har varit riktigt roligt att se vad vissa "idioter" (om man får kalla det så) har tyckt man ska göra för att avliva söta Hugo!! SOm tur var så fanns där vissa som engagerade sig ordentligt och har hjälpt både Jonny och Hugo :)

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Oh man tackar för komplimangen :) Jag trodde du hade försvunnet för att göra lite sysslor.. hehe..

Jag har nästan aldrig varit inne på sporthoj men när jag fick reda på denna tråden så har jag följt varenda inlägg och det har varit riktigt roligt att se vad vissa "idioter" (om man får kalla det så) har tyckt man ska göra för att avliva söta Hugo!! SOm tur var så fanns där vissa som engagerade sig ordentligt och har hjälpt både Jonny och Hugo :)

Jaha tack...du kallar Hugo söt men inte mig:( Tack för det..... Therese från tropikhuset ringde precis, det var gott om snö i varberg så de blev sena.. Men de kommer nog snart hoppas jag.

maria87

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Kawasaki GPX600 -93
Jaha tack...du kallar Hugo söt men inte mig:( Tack för det..... Therese från tropikhuset ringde precis, det var gott om snö i varberg så de blev sena.. Men de kommer nog snart hoppas jag.

Du skrev ju att jag inte var en fin flicka :(.. hehe.. men okej då du kommer efter Hugo eller innan, avgör själv.. ;) haha! :arsele

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati