Avslöjade grannar

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
När vi snackar björn måste man ändå blunda, han har gjort sköna beats och så är det bara. Jag brukar låtsas att det bara är dansband eller nånting så känns det bättre. All annan progg är däremot bara kommunistpropaganda och dessutom viktigast av allt jättedålig musik, helt otroligt dålig. Jag förstår inte ens hur man kan lyssna på det om man är kommunist.

Alltså, du får nog förklara vad du menar med detta kvalificerade skitprat.
Och vadå beats? Är det något progg inte innehåller så är det beats. Testa gnäll, mungiga, klagan och skrän.
Någon, tror det var Jörgen, postade en länk till några vidriga filmer på proggare. Visa mig var du hittar en beat i den skiten.
Björn Afzelius önskar jag ond bråd död, om han inyte är det redan förresten, han ser ju ut att ha HIV i alla fall, Sixten Herrgård Look a like. :mad:

mange-9

mange-9
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Superduke R , KTM 525 SMR

Bra, jo det var sjukt skumt. Vad gör han där? Känner ju knappt killen men endå ska han ha uppmärksamhet jämt. Han kanske trycker sig in i bilden för att sprida något kommunistiskt budskap :confused: , men hey! ser du inte hur snyggt jag parerar bort honom? Fy fan för den mannen! :mad:

haha STRAND köp dig en hoj istället å håll truten . haha

erst

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Hoj
Mmm!
haha STRAND köp dig en hoj istället å håll truten . haha

Mange "Mr. Hairspray -08", du kan vara lugn. Håller på att sælja hojen nu, rullar snart øver grænsen och køper en ny! :yoparty

:backontop

Markus, lever du? Børjar kænna viss oro øver att du inte uppdaterar. Kommunist-svinen kanske har fått upp vittring på denna tråd? Och dærefter agerat efter det, fan før dem och deras planer. Nu MÅSTE vi sætta hårt mot hårt! Ær det det enda språket de førstår så tycker jag inte du ska backa... :kulspruta

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Uppdatering

Mannen i hushållet i fråga kom hem idag:
  1. Cykelburen
  2. Med vita "kinaskor" (!)*
  3. Axelväska, södermalmsmodell

*=ni födda på 70/80-talet vet.

pinocchio

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
1998 Suzuki Gsxr 750
Mannen i hushållet i fråga kom hem idag:
  1. Cykelburen
  2. Med vita "kinaskor" (!)*
  3. Axelväska, södermalmsmodell

*=ni födda på 70/80-talet vet.

Säkert tajta jeans av märket Cheap Monday också.

Btw...din granne, mr progg. Han åker inte motorcykel ?
Finns det proggmotorcyklar ?

/ P

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag måste bara få slänga in en gissning på marknadsvägen, täby.
det är precis så jag har föreställt mig markus...
:rofl Jag titta på en lägenhet där men det va för mycket "Jag är minsan arbetare" avundsjuka och kommunism över kvarteret..

btw Klockrent komisk tråd!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Säkert tajta jeans av märket Cheap Monday också.

Btw...din granne, mr progg. Han åker inte motorcykel ?
Finns det proggmotorcyklar ?

/ P

Ja, tajta jeans naturligtvis och sådana där briller som sådana som inte gjort lumpen har (men som de hade fått om de hade gjort den alltså).
Ja, proggmotorcykel borde väl vara typ ful chopper, det är lite Easy Rider, haqsch vid lägelden liksom. Å andra sidan tror jag inte hippie och progg är riktigt samma, hippie är mer oskuldsfullt medan progg är samhällsfarligt.

Ligist

Självutnämnd chef
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
KTM 625 -06
Ja, tajta jeans naturligtvis och sådana där briller som sådana som inte gjort lumpen har (men som de hade fått om de hade gjort den alltså).
Ja, proggmotorcykel borde väl vara typ ful chopper, det är lite Easy Rider, haqsch vid lägelden liksom. Å andra sidan tror jag inte hippie och progg är riktigt samma, hippie är mer oskuldsfullt medan progg är samhällsfarligt.

Proggmotorcykel är typ en CB400 från 1982 med "Nej till kärnkraft" som klistermärke på tanken.. Sadelöverdrag av hampa och en gammal läskback som packväska.

pinocchio

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
1998 Suzuki Gsxr 750
Ja just det !
Proggen är mer samhällsomstörtande som billigt rödvin, murarskjortor och en gammal trajja där dikesrenoveringarna avlöser varandra.

Har förresten hört att det går köpa oljefläckar av gummi till nyare trajjor. Man lägger dem under den parkerade hojjen för att markera sitt ursprung heltenkelt.

Mvh / Inget spill i onödan.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...