Avslöjade grannar

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Är du besviken? Vad tror du jag är då?
Idag kom han med en tygkasse, ine HB eller LV eller något fint alltså, som det säkert stod något om ekologiskt, natur, eller fair på.

:gråta

Nu ska jag snart trösta mig med en rejäl roslagstur i gott sällskap. Ska nog ge fingret till alla kromslädar jag möter i hopp om att det är Frans-Jörgen. :mad:

Brassa på kostigarna medans du kan med din discohoj. Jag ska tjöra om dig så lacken krullar upp sig på tanken din :mad:

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
1. Avföring i brevinkastet
2. Contra-klistermärken
3. Hederligt spö
4. Debatt på gården
5. Sabotage
6. Kontakta SÄPO

:tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Brassa på kostigarna medans du kan med din discohoj. Jag ska tjöra om dig så lacken krullar upp sig på tanken din :mad:

Tänk, jag drog 24mil idag och jag såg varken en gammal HD eller dig eller er tillsammans? :confused: Det enda jag blev omkörd av var min körkamrats Suzuki. Jag såg dock en kille på en Goldwing i Gottröra med tatueringar och flätat skegg, var det du?

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Är du besviken? Vad tror du jag är då?
Idag kom han med en tygkasse, ine HB eller LV eller något fint alltså, som det säkert stod något om ekologiskt, natur, eller fair på.

:gråta

Nu ska jag snart trösta mig med en rejäl roslagstur i gott sällskap. Ska nog ge fingret till alla kromslädar jag möter i hopp om att det är Frans-Jörgen. :mad:

Du måste ju för fasicken göra något åt din situation. Och då menar jag inte åka trösttur med R (Force) One.

Du måste börja konsumera, det är enda boten. Tjöp en MV Augusta, värsta M5:an, en ny garderob från Gucci och lite annat smått o gott, så skall du se att kommisarna fattar vinken och flyttar tillbaks till kollektivet de är på rymmen från.

Kort sagt du måste demonstrera deras ekonomiska underlägsenhet.:fakta

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Kort sagt du måste demonstrera deras ekonomiska underlägsenhet.:fakta

Det är redan klart men jag måste erkänna att det inte var särskilt svårt, bl.a. för att han ser ut som en genomsnittlig KTH-student och hon som en blivande bibiotikarie.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
På den tiden jag hade en brud i varje stadsdel så gick hon som bor i ditt område på Konstfack.

Det e nåt med dom där K-märkta, minimalistiska funkishusen som drar till sig den typen av människor.

Luktar det hasch i trappuppgången också?

pinocchio

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
1998 Suzuki Gsxr 750
Några tecken på studiecirklar, heldagsmöten eller annan terroristverksamhet under helgerna ?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Några tecken på studiecirklar, heldagsmöten eller annan terroristverksamhet under helgerna ?

Excellent, det där är precis min attityd. Medborgarskolan, Studiefrämjandet, Vuxenskolan - allt det där är bara förtäckt terrorverksamhet.
Jag hörde en gammal terrorist i förra veckan på Ring P1 som var så arg för att Regeringen dragit in på stödet till hemslöjd, där ingick hennes drejning bl.a. Precis sådana människor är det skönt att de dött ut snart, hellre radikalkommunister än hemslöjds-dito. :mad:

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Nej men en Saab med bara ett halvljus. Det är ändå bättre än progg-mannens cykel med bockstyre. Kanske den borde ollas förresten. :confused:

Inser du hur det där låter? Gammal enögd Saab (900?). Skaffa dig genast en med i vart fall xenonljus. Det låter nästan som om du passar in i terrornästet.:D

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Bor du så du kan se busshållplatsen? Isf kan du se om dom åker kommunalt. :eek:

Annars är det bra att veta vilka som åker kommunalt så man vet vilka man inte ska snacka med.

Dominator-Rocks

Guest

Annars är det bra att veta vilka som åker kommunalt så man vet vilka man inte ska snacka med.

Dagens sanning, folk som åker kommunalt/kollektivt är pack!

:hördu UT med PACKET :mad: !!!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Inser du hur det där låter? Gammal enögd Saab (900?). Skaffa dig genast en med i vart fall xenonljus. Det låter nästan som om du passar in i terrornästet.:D

Kan man spreja med blått så det blir som Xenon?

1. Nej
2. Jag vet vilka som är pratbara, det är ju det första man ska ta reda på

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag vet vilka som är pratbara, det är ju det första man ska ta reda på

Det är dumt att chansa.

Jag har inga fördomar men.... folk som åker kommunalt snackar jag inte med. För att inte tala om killar som blonderar sig. Listan kan göras hur lång som helst när jag tänker efter.

pinocchio

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
1998 Suzuki Gsxr 750
Oroväckande situation !
-Har liraren knappnål på parkaskragen också ? Du vet vad det innebär isåfall ?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA