Avslöjade grannar

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag måste bara få det ur mig...

Jag hatar såndär jevla ecklig proggmusik :mad: :mad: :mad: :mad:

Jag får ont i magen blir illamående och på ruskigt dåligt humör när jag hör såndär jävla SKIT FYFAAAN :mad:

Jag provlystnade några av youtubsen som ligger här i tråden Å fyfaan :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Jag verkligen hatar den!

:mad:

Du är så kommersiell med dina köpehästkrafter :mad:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det som i regel skiljer en hyresrätt från en ombildad dito, är att den sistnämda har övergått till en oprofessionell förvaltning.

Ombildat? Det skulle innebära att man någon gång bott i hyresrätt per definition. :confused:

För övrigt är inte Cornelis progg, blanda inte in honom.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
  • Ni får hålla tillgodo med denna
  • Samla Mammas Manna, Krossa kapitalet

Så vidrigt att man inte tror det är möjligt.
Det jag hörde i trappen var inte så där hardcore, skulle jag höra det där skulle jag hälla rullgrus i trappen.

Fältis var hyres :fakta

Det var Cornelis som uppfann det!

Ja, och jag bor inte i Fältöversten som f.ö. fortfarande är hyresrätter om jag tolkat Östermalmstidningens rapporter från upprensningen i träsket rätt.

Jag tror inte på det där med Cornelis, lyssnar på Samma Manna för andra gången nu. Det är som det där Philmor Artur and the Dung nästan.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Så vidrigt att man inte tror det är möjligt.
Det jag hörde i trappen var inte så där hardcore, skulle jag höra det där skulle jag hälla rullgrus i trappen.

Ja, och jag bor inte i Fältöversten som f.ö. fortfarande är hyresrätter om jag tolkat Östermalmstidningens rapporter från upprensningen i träsket rätt.

Jag tror inte på det där med Cornelis, lyssnar på Samma Manna för andra gången nu. Det är som det där Philmor Artur and the Dung nästan.

Det står en råttig "R-one" i deras massgarage jag passerar varje dag på väg hem från joppet. Har jag ollat fel väskryckarhoj?:confused:

Jag hör att du jillar progg, jag har Kebnekajse på vinyl, originalpress, hemma. Eklundapolskan bla, fast med 70-tals el-fiol :brynad
http://www.youtube.com/watch?v=LECkhanUpss

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Råttig? Den är mint. :mad:

Och så klart är det inte min du gnidit ditt organ mot, jag lever ju fortfarande.

Jag ollade oljepfyllningslocket samt oljefiltret, det var ett misstag, de har du ju vid närmare eftertanke aldrig rört :mad:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Last edited:

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
...
jag har Kebnekajse på vinyl, originalpress, hemma. Eklundapolskan bla, fast med 70-tals el-fiol :brynad
http://www.youtube.com/watch?v=LECkhanUpss

Ha!

Jag såg Kebnekajse live en gång i början på 70-talet!!!

Ja, såg och såg förresten. Det lät i alla fall som Kebnekajse.
Avstängningsknappen på deras rökmaskin måste ha gått sönder för man
såg ingenting. Den måste ha hållit på att packa ihop totalt för det luktade
alldeles konstigt om röken också.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Ha!

Jag såg Kebnekajse live en gång i början på 70-talet!!!

Ja, såg och såg förresten. Det lät i alla fall som Kebnekajse.
Avstängningsknappen på deras rökmaskin måste ha gått sönder för man
såg ingenting. Den måste ha hållit på att packa ihop totalt för det luktade
alldeles konstigt om röken också.

Det är synd att man inte kan hitta Kebnekajses gamla spelningar med el-fiolerna på tuben, det hade jag velat visa 80-talisterna. Det var ett maffig sound!
Men lite gammalt kärt ur min vinylpacke hittade jag!
"Det är ju vad vi alla vill som super tills vi dör, bygga nått tillsammans som ingen jävel förstör" :(
http://www.youtube.com/watch?v=sHzix40nzVY

Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Var det nåt sånthär som spelades, hade jag dumpat en tårgasfackla genom brevinkastet :mad:
[YOUTUBE-ID]rCZF-UZmYvo[/YOUTUBE-ID]

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag ollade oljepfyllningslocket samt oljefiltret, det var ett misstag, de har du ju vid närmare eftertanke aldrig rört :mad:

Om Dr.Bike läser detta lär han veta varför hans fingrar luktar bajs och kuk samtidigt vilket förhoppningsvis varit en gåta för honom tills nu. :mad:

Var det nåt sånthär som spelades, hade jag dumpat en tårgasfackla genom brevinkastet :mad:
[YOUTUBE-ID]rCZF-UZmYvo[/YOUTUBE-ID]

Hade jag hört det där hade jag antingen suttit hecktad eller legat jävlitt lågt just nu. Det hade lätt blitt bajsfackla i brevinkastet i alla fall.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Om Dr.Bike läser detta lär han veta varför hans fingrar luktar gödsel och tjurdolme samtidigt vilket förhoppningsvis varit en gåta för honom tills nu. :mad:

.

Han bor i de väderspända agrarbygderna kring Blåsta, det är ett helt normal inslag i hans vardag.

Så då är det alltså din "R-one" som står på Sandhamnsgatan på "Östermalm". Den har jag också ollat. Sedan finns det inga fler japanska tuttifruttihojar på höstermalm. Resten kör nämligen HD, Augusta eller i värsta fall Ducce.

Last edited:

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Ja i högsta grad, av att bo i samma port som samhällsomstörtare.

Är du utvecklingsstörd?

Hyresrätt eller bostadsrätt, so what. Du bor ju för fan i ett kommunisthus. Jag är besviken. :fakta Skärp dig. :mad: Flytta genast. Det finns garanterat något mindre chateau till salu i Sörmland. Har du tur ägs godsen runt omkring av riktiga kapitalister och inte av avdankande socialdemokrater med mindervärdeskomplex.

Och för övrigt; progg är bra juh...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Du bor ju för fan i ett kommunisthus. Jag är besviken.

Är du besviken? Vad tror du jag är då?
Idag kom han med en tygkasse, ine HB eller LV eller något fint alltså, som det säkert stod något om ekologiskt, natur, eller fair på.

:gråta

Nu ska jag snart trösta mig med en rejäl roslagstur i gott sällskap. Ska nog ge fingret till alla kromslädar jag möter i hopp om att det är Frans-Jörgen. :mad:

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning