Avslöjade grannar

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Vad händer? Nåt nytt på kommunistfronten? Och framför allt:
HUR TORKADE DU DIG?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vad händer? Nåt nytt på kommunistfronten? Och framför allt:
HUR TORKADE DU DIG?

Inget nytt alls, det är det som är så misstänkt. :5sure
Inte ett ljud eller en glimt hela veckan. De sitter kanske häktade för kommunism.

Det där andra vet jag inget om.

erst

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Hoj
Mmm!
Inget nytt alls, det är det som är så misstänkt. :5sure
Inte ett ljud eller en glimt hela veckan. De sitter kanske häktade för kommunism.

Det där andra vet jag inget om.

Nu skulle jag passa mig om jag var du, tystnaden tyder ju helt klart på att de håller på att planera något terrordåd (grannpacket), finns ingen annan anledning så vitt jag kan se. Är de inne i en fas där de absolut inte får bli upptäckta för att kunna slutaföra deras uppdrag?!

1:maj har vi ju redan passerat, när kan de där kommunistjevlarna tänkas hitta på något nästa gång? Var på din vakt! Håll oss uppdaterade!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu skulle jag passa mig om jag var du, tystnaden tyder ju helt klart på att de håller på att planera något terrordåd (grannpacket), finns ingen annan anledning så vitt jag kan se. Är de inne i en fas där de absolut inte får bli upptäckta för att kunna slutaföra deras uppdrag?!

1:maj har vi ju redan passerat, när kan de där kommunistjevlarna tänkas hitta på något nästa gång? Var på din vakt! Håll oss uppdaterade!

Jag gissar att det händer något på Nationaldagen eller redan inför Norges som inträffar imorgon. :eek:

Kommer det SWAT-killar ska jag mobilfota genom dörrögat och sälja till Aftonbladet.

erst

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Hoj
Mmm!
Jag gissar att det händer något på Nationaldagen eller redan inför Norges som inträffar imorgon. :eek:

Kommer det SWAT-killar ska jag mobilfota genom dörrögat och sälja till Aftonbladet.

Lite oroväckande det där med norges nationaldag, tankarna får mig verkligen att haja till. "Finns det liknande pack i min närhet här i Oslo?!" Antagligen inte, hoppas jag... eller?! Ska verkligen vara på min vakt här med, kanske finns det några här de har sammarbete med? Du kanske uppfattat några internationella kommunikationsförsök från deras sida? Hör av dig isf!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Lite oroväckande det där med norges nationaldag, tankarna får mig verkligen att haja till. "Finns det liknande pack i min närhet här i Oslo?!" Antagligen inte, hoppas jag... eller?! Ska verkligen vara på min vakt här med, kanske finns det några här de har sammarbete med? Du kanske uppfattat några internationella kommunikationsförsök från deras sida? Hör av dig isf!

Jag ska kolla runt lite.
Förresten, på din avatar skymtar Dolph Lundgren in lite från babord, är inte det skumt?

erst

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Hoj
Mmm!
Jag ska kolla runt lite.
Förresten, på din avatar skymtar Dolph Lundgren in lite från babord, är inte det skumt?

Bra, jo det var sjukt skumt. Vad gör han där? Känner ju knappt killen men endå ska han ha uppmärksamhet jämt. Han kanske trycker sig in i bilden för att sprida något kommunistiskt budskap :confused: , men hey! ser du inte hur snyggt jag parerar bort honom? Fy fan för den mannen! :mad:

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Jag tycker att det är lite dött i den här tråden. Har Markus månne inlett en hemlig affär med kommukvinnan i infiltrationssyfte? Uppdateringar por favor!

Vi är många som följer den här tråden med spänning.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag tycker att det är lite dött i den här tråden. Har Markus månne inlett en hemlig affär med kommukvinnan i infiltrationssyfte? Uppdateringar por favor!

Vi är många som följer den här tråden med spänning.

Jag reser denna vecka så jag har tyvärr ingen rapport att ge.
Återkommer när läget förändras, tidigast natten torsdag/fredag då jag är hemma igen.

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Jag reser denna vecka så jag har tyvärr ingen rapport att ge.
Återkommer när läget förändras, tidigast natten torsdag/fredag då jag är hemma igen.

Har du inte ens monterat webkamera i brevinkastet?
Vi borde kunna streama dom jävlarna direkt här i tråden!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Och Björn Afzelius skulle inte vara skäl nog för arkebusering? :confused:
När vi snackar björn måste man ändå blunda, han har gjort sköna beats och så är det bara. Jag brukar låtsas att det bara är dansband eller nånting så känns det bättre. All annan progg är däremot bara kommunistpropaganda och dessutom viktigast av allt jättedålig musik, helt otroligt dålig. Jag förstår inte ens hur man kan lyssna på det om man är kommunist.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
När vi snackar björn måste man ändå blunda, han har gjort sköna beats och så är det bara. Jag brukar låtsas att det bara är dansband eller nånting så känns det bättre. All annan progg är däremot bara kommunistpropaganda och dessutom viktigast av allt jättedålig musik, helt otroligt dålig. Jag förstår inte ens hur man kan lyssna på det om man är kommunist.

Alltså, dansband är värre än kommunism.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...