Surgubben skrev:
Vad är det för säkerhetsbrister på Midlanda banan?
ok here we go, start och mål, vänster, höger, höger igen, uppför backen, på väg in i högerknicken av chikanen krokar vi ihopp, jag kör in i dig och mosar ditt bromshandtag i botten, vad händer? (eller nått, det går åt helvete helt enkelt)
ditt framhjul låser sig, hojen och du kanar/flyger rakt fram, jag eller killen framför oss har tatt höger och är nu i vänstern och ska strax lägga över höger igen. då kommer du och / eller din hoj singlande och sliter omkull honom (eller fler), inte nog med att han blir träffad av en hoj snett bakifrån, den kommer nästan uppifrån och kan om det vill sig illa(och det vill det när vi har allvarliga olyckor) så har din hoj fortfarande riktigt hög fart.
Allstå ett snarlikt senario som på lagu seca när, ja vilka va det nu igen chandler och yanagawa?
För det första är det en kass lösning från början och inte blir det bättre av att avåkningsytan rakt fram är både kort och nästan lutar neråt.
Sen är ju inte slutet på detta parti så bra heller, men inte dödligt direkt.
men det finns andra sånna här brister i sveriga, som knutstorp, nej men där kan ingen vurpa, tyckes man diskutera, sen vurpade Lija i ingången på vänstern innan rakan, då minnsan gick det att bygga om, två kurvor längre bak, högern, "nej nej det går inte, muren är k-märk" oj då vurpade några synsam killar där (och Sköld) då jävlar blev det en riktigt fin lecagrav.
men så är det, sånnt här styrs av folk som inte fattar eller bryr sig, men när nånn har slått halvt ihjäl sig, då händer der grejor, ungefär som i trafiken, vilket i många fall är en stor anledning till varför vi börjar tävla.