Det finns inga prickar i registret nu. Så du behöver inte oroa dig för det.
Så sant som det var sagt, förstår inte varför folk ska envisas med att tro något sådant
(Sedan finns det ett brottsregister, men det är en annan sak.)
Länsstyrelsen kollar igenom dina brott även du åker dit på en lob osv, har du för mycket under en 3års period så gör dom ett körtkortingripande. Sen är det upp till dig att överklaga.
Kan man tycka, men livet är fullt av konstigheter. Det är som sagt upp till var och en att överklaga, och kan man bevisa att det inte var en själv (vilket förstås oftast är väldigt svårt lång tid efteråt om man inte satt på ett flygplan eller så) så har man nog en god chans, annars litar de förmodligen glatt på vad de hittar i registren.Erm, Lob är inget man "åker dit" på. Det är inte olagligt i sig att vara berusad. Jag har varit med om att man inte kunnat stärka indentiteter på folk som kommit in för Lob så det låter konstigt att Länsstyrelsen skulle dra upp något sånt.
Någon som vet hur lång tid det tar för snuten att skicka hem ett brev till en då man blivit fångad i en fartkamera i på tok för hög hastighet? Läste att det skulle ta ca 10 arbetsdagar på deras hemsida, men nu har det gått en månad... Har jag klarat mig tror ni?
Länsstyrelsen kollar igenom dina alhoholvanor, gillar de inte vad de ser kan de göra ett körkortingripande.Erm, Lob är inget man "åker dit" på. Det är inte olagligt i sig att vara berusad. Jag har varit med om att man inte kunnat stärka indentiteter på folk som kommit in för Lob så det låter konstigt att Länsstyrelsen skulle dra upp något sånt.
jag vette fan men på 30 väg har dom väl rätt att dra
lappen direkt bara du är över 30 gränsen??..
Nej, över 20km/h på 30 väg torskar man lappen på inget annat..
Någon som vet hur lång tid det tar för snuten att skicka hem ett brev till en då man blivit fångad i en fartkamera i på tok för hög hastighet? Läste att det skulle ta ca 10 arbetsdagar på deras hemsida, men nu har det gått en månad... Har jag klarat mig tror ni?
Jag känner en som körde 160 på 70-väg. Som tur var kunde inte polisen mäta det149km/h på 90 väg blev 4månader utan kort... jävligt kul! NOT!
Jag har hört i förbifarten idag faktiskt av en kurslärare om säkerhet på väg från vägverket att "prick-systemet" var borttaget för flera år sen.
tackar för rättning!
jag har en fråga om prick i registret. när får man det och vad händer när man har många?
HAHAHA, Här har vi en som är nervös
nä inte nervös, bara funderar på att skita i reg skylten i fortsättningen också, om det inte innebär för mycket strul.
När blir man av med lappen då? Så fort de går till åklagare? Känns lite väl att köra 70km/h på 30km/h väg och inte bli av med lappen...
jag har en fråga om prick i registret. när får man det och vad händer när man har många?
Erm, Lob är inget man "åker dit" på. Det är inte olagligt i sig att vara berusad. Jag har varit med om att man inte kunnat stärka indentiteter på folk som kommit in för Lob så det låter konstigt att Länsstyrelsen skulle dra upp något sånt.
Jag lånar tråden lite.
Kan man bli av med kortet i en hastighetskamera?
Du är såå Outlaw..
Kompisen körde 37 på 30 väg under prövotiden, dom tog lappen för han, fick ta om skiten. lite nere den dagen
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |