tobbe
Varför blir det höst?
Bluegreengrey skrev:JAG vill, jag VILLL!!!!!
Funkar inte den berömda kvinnliga listen på Dennis
Penguin skrev:Hehe nu är ni snart fast i träsket allihopa......
Nästa säsong tycker jag det är dags att UaRR ordnar en egen bankörning. Ska försöka ta reda på hur det är med möjligheten att hyra t ex Kinnekulle en dag.
tobbe skrev:Jepp, jag anmäler dig inga problem. Ska jag även betala in de 600 pengarna, eller sätter du in dem själv (pg 6214806-9)?
Hoppas du hittar en krok sen ska det åkas .
Penguin skrev:Hehe nu är ni snart fast i träsket allihopa......
Nästa säsong tycker jag det är dags att UaRR ordnar en egen bankörning. Ska försöka ta reda på hur det är med möjligheten att hyra t ex Kinnekulle en dag.
Kinnekulle är ju en skitkul bana! Hoppas ni får till det med en bandag där! Och kanske även utomstående får en chans att åka med?!?Penguin skrev:Hehe nu är ni snart fast i träsket allihopa......
Simba skrev:Ju mer jag funderar på detta desto mer sugen blir jag! Hur många är det som anmält sig hittils från UARR och hur många släp måste vi fixa? Jag har dragbil (Passat kombi) om jag bara kommer loss från mina måsten hemma. Jag skall undersöka saken ikväll, fast jag vill ju till Mantorp helgen därpå, här krävs lite välvilja från frugans sida.
Penguin skrev:
tobbe skrev:Varfor inte flera dagar!
Penguin skrev:Och Yasha, troligen krävs det att man tar in utomstående eftersom jag uppskattar att man behöver 40-50 deltagare för att få ner priset till en rimlig nivå.
U-A Loranga skrev:Bra initiativ pingvinen
Varför bara kolla upp kinnekulle, för att du har övat där eller? ?
Det finns banor som ligger närmare och som inte har db krav...
Jag kan kolla upp Midlanda även Kemora om intresse finns.
Tycker att vi ska försöka få till en banåkning på Gottland Ring. Finns det någon på URR som känner Hans Dowald, marknadsansvarig för Gotland Ring, för bokning samt reklamplats.
// Daniel
Nalken skrev:...på vägen hem kändes det ungefär som att att åka på Lunda i 40 mil rakt fram.
Nalken skrev:Hur långt är det till Kemora då?
Midlanda har jag kört hoj till och det var det mest jävelusligaste tråkigaste jag varit med om på vägen hem ungefär som att att åka på Lunda i 40 mil rakt fram.
Gotland däremot vore trevligt!
U-A Loranga skrev:40 mil tror jag det blev från Turku/Åbo
Jag har inte tagit med Kemora för att den är närmare än kinnekulle utan för att den är rolig och billig.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |