Japp, då har jag bokat och betalat, men när jag betalade så vart mottagaren till BG 780-1798 "MCATV.SE" och inte OASRS MC / TT Moto AB som det står på hemsidan.
Japp, då har jag bokat och betalat, men när jag betalade så vart mottagaren till BG 780-1798 "MCATV.SE" och inte OASRS MC / TT Moto AB som det står på hemsidan.
Varmt välkommen Tommy, se nu till att få med Molgan & Syster FloraJapp, då har jag bokat och betalat, men när jag betalade så vart mottagaren till BG 780-1798 "MCATV.SE" och inte OASRS MC / TT Moto AB som det står på hemsidan.
Rätt kul marknadsföringsteknik i denna tråd. Om den funkar vet jag inte, det får framtiden utvisa.
Jag har roat mig med att titta på alla inlägg och alla "+" markeringar och kan konstatera att en absolut majoritet av både inlägg och "+" markeringar gjorts av personer som på ett eller annat sätt beskrivs som knutna till BBR på hemsidan:
Anderzz, GSXR1100R, Nilssson_, Masen, #57 Thundrace, Tsunami, MRBACKIS och henke hå. Om sideline och Stone Cold också har någon inblandning har jag noll koll på.
Om man tar bort inlägg och "+" så blir det i stort sett bara jag, VBK och magnus_moss kvar som gjort mer än ett inlägg.
Rätt kul marknadsföringsteknik i denna tråd. Om den funkar vet jag inte, det får framtiden utvisa.
Jag har roat mig med att titta på alla inlägg och alla "+" markeringar och kan konstatera att en absolut majoritet av både inlägg och "+" markeringar gjorts av personer som på ett eller annat sätt beskrivs som knutna till BBR på hemsidan:
Anderzz, GSXR1100R, Nilssson_, Masen, #57 Thundrace, Tsunami, MRBACKIS och henke hå. Om sideline och Stone Cold också har någon inblandning har jag noll koll på.
Om man tar bort inlägg och "+" så blir det i stort sett bara jag, VBK och magnus_moss kvar som gjort mer än ett inlägg.
Ett stort tack till dig och Mozz som hjälper till att lyfta fram BBR:s bandagar, vi bjuder er på kaffe och kaka vid nästa bandag som tack för er hjälp.Rätt kul marknadsföringsteknik i denna tråd. Om den funkar vet jag inte, det får framtiden utvisa.
Jag tror Mavve bara vill veta mera om arrangören. Han är en nyfiken person i naturen, och verkar ju sugen på att testa detta arrangemang.Verkar nästan som att Maverick inte gillar denna bandagsarrangören! Hade d inte varit mer rakryggat att förklara varför istället?
Jag tror Mavve bara vill veta mera om arrangören. Han är en nyfiken person i naturen, och verkar ju sugen på att testa detta arrangemang.
Som jag tolkar det.
Verkar nästan som att Maverick inte gillar denna bandagsarrangören! Hade d inte varit mer rakryggat att förklara varför istället?
Ett stort tack till dig och Mozz som hjälper till att lyfta fram BBR:s bandagar, vi bjuder er på kaffe och kaka vid nästa bandag som tack för er hjälp.
Givetvis ska du komma och köra, att så många skulle bli såhär glada och förväntansfulla kunde vi inte ens drömma om, vi satsar på nytänk och flexibilitet, det ska vara mer än en bandag, det blir b.l.a stuntuppvisning och mysmingel där vi ska se till att våra kunder får en upplevelse dom sent ska glömma.Och för att inte göra mig till ovän med någon, så är jag ÖVERTYGAD om att detta blir FINA och BRA bandagar! MYCKET kunnigt entusiastiskt folk är engagerat så det måste bli bra! Kommer säkert att köra en repa där. Om jag får!
Kaffe och kaka är på listan, dom första 10 bokade får en gratis BBR T-shirt så håll tummarna.Jag vill med ha kaffe och kaka så jag känner mig nästan tvingad att säga "guuuud vad kul det här skall bli"
Men det tror jag allvarligt det skall bli med, annars har jag med mig en massa fulöl som vanligt som man kan dämpa ångesten med
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|