Bandagar 2013 med Big Buddha Racing

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Långt till maj, så förhoppningsvis ska jag få liv i tvåtaktaren igen till dess så jag kan komma och sprida lite ljuva oljedofter runt knutstorp. :yoparty

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
Dennis "DECCA" Tullberg kommer och kör stuntshower för oss på Knutstorp.
Alltid roligt och se hur stuntisarna kan hantera en båge.

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Japp, då har jag bokat och betalat, men när jag betalade så vart mottagaren till BG 780-1798 "MCATV.SE" och inte OASRS MC / TT Moto AB som det står på hemsidan. :va:confused:

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
Det blir helt rätt så. bolagen, vi väntar på separat bankgiro, jag lägger upp den infon på hemsidan.
Så att det inte blir något missförstånd

Gött att du kommer !!

Anders

Japp, då har jag bokat och betalat, men när jag betalade så vart mottagaren till BG 780-1798 "MCATV.SE" och inte OASRS MC / TT Moto AB som det står på hemsidan. :va:confused:

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
Kollade precis, det står att betalningen går till mc atv/ oasrc mc
Så det blir helt rätt.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Varmt välkommen Tommy, se nu till att få med Molgan & Syster Flora :tungan

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Rätt kul marknadsföringsteknik i denna tråd. Om den funkar vet jag inte, det får framtiden utvisa. :D
Jag har roat mig med att titta på alla inlägg och alla "+" markeringar och kan konstatera att en absolut majoritet av både inlägg och "+" markeringar gjorts av personer som på ett eller annat sätt beskrivs som knutna till BBR på hemsidan:

Anderzz, GSXR1100R, Nilssson_, Masen, #57 Thundrace, Tsunami, MRBACKIS och henke hå. Om sideline och Stone Cold också har någon inblandning har jag noll koll på.

Om man tar bort inlägg och "+" så blir det i stort sett bara jag, VBK och magnus_moss kvar som gjort mer än ett inlägg. :hihi

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
He he, du har för mkt tid Mavve om du har tid med sånt :)
Rätt kul marknadsföringsteknik i denna tråd. Om den funkar vet jag inte, det får framtiden utvisa. :D
Jag har roat mig med att titta på alla inlägg och alla "+" markeringar och kan konstatera att en absolut majoritet av både inlägg och "+" markeringar gjorts av personer som på ett eller annat sätt beskrivs som knutna till BBR på hemsidan:

Anderzz, GSXR1100R, Nilssson_, Masen, #57 Thundrace, Tsunami, MRBACKIS och henke hå. Om sideline och Stone Cold också har någon inblandning har jag noll koll på.

Om man tar bort inlägg och "+" så blir det i stort sett bara jag, VBK och magnus_moss kvar som gjort mer än ett inlägg. :hihi

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Hoj
Bmw S1000rr

Något negativt med att peppa varandra när något vettigt görs för sporten? Kan vi få intresset och sporten att växa genom att gilla, tacka och dela så gör jag mer än gärna det!!!

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
Men du väl ändå att det ska gå bra för oss?
Det hoppas jag att det gör iaf

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj

Ett stort tack till dig och Mozz som hjälper till att lyfta fram BBR:s bandagar, vi bjuder er på kaffe och kaka vid nästa bandag som tack för er hjälp.

:Bugar

Boscoffi

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
BMW S1000RR, 2010
Verkar nästan som att Maverick inte gillar denna bandagsarrangören! Hade d inte varit mer rakryggat att förklara varför istället?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Verkar nästan som att Maverick inte gillar denna bandagsarrangören! Hade d inte varit mer rakryggat att förklara varför istället?
Jag tror Mavve bara vill veta mera om arrangören. Han är en nyfiken person i naturen, och verkar ju sugen på att testa detta arrangemang. :tummenupp
Som jag tolkar det. :krama

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
Tja i grund och botten är det samma som alla andra,, köra bana,, runt runt runt,,
Och det är ju så jäkla skoj!
Ja, vi får hoppas Mavve dyker upp.

Jag tror Mavve bara vill veta mera om arrangören. Han är en nyfiken person i naturen, och verkar ju sugen på att testa detta arrangemang. :tummenupp
Som jag tolkar det. :krama

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750

VArför tror du det? Han kanske bara tycker att det är kul, precis som han skriver i inlägg #47 http://www.sporthoj.com/forum/showt...uddha-Racing&p=5687125&viewfull=1#post5687125
Och jag tror att han gör det av samma anledning som jag OCKSÅ tycker att det är en kul ton i den här tråden!
Det börjar i inlägg #7 när GSX1100R "vill göra någonting riktigt bra som främjar sporten" vilket är ganska pretantiöst och kul när man går in i bandagsträsket och är svensk prisledare med 1400 kr/dag. Eller?
Sedan kommer Masen i inlägg #9 och låter överraskad med ett "Fasen vad skoj" när han som inblandad BÖR ha varit väl informerad om vad som försiggår. Också kul!
Sedan kommer Nilssson i inlägg #20 och låter även han glatt överraskad! Och det kan han väl knappast vara.. Eller?
I inlägg #38 sägs att man här, till skillnad från hos andra arrangörer kan köra "utan krav på medlemsskap och liknande krångel, bara att boka och njuta av välorganiserade arrangemang i toppklass där kunden är i fokus". Här är det dubbelt kul, "utan krav på medlemskap" är ungefär som om jag (som är lärare) skulle starta en skola där "Vi undervisar utan att slå barnen!". Gör man det på någon skola? Nej....
Och i meningen "bara att boka och njuta av välorganiserade arrangemang i toppklass där kunden är i fokus" slås nya rekord i floskler! Jättekul!
Kuliga uttryck i avdelningen "medialt säljsnack" kommer Fille Backlund med i inlägg #40 där han pratar om att "skapa mervärden till er". En härlig fras som man inte ser ofta på SH!:tummenupp

Och detta är kul! Jättekul! Och det är vad jag TROR Maverick skrattar åt också!

Och för att inte göra mig till ovän med någon, så är jag ÖVERTYGAD om att detta blir FINA och BRA bandagar! :tummenupp MYCKET kunnigt entusiastiskt folk är engagerat så det måste bli bra!:tummenupp Kommer säkert att köra en repa där. Om jag får!

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Ett stort tack till dig och Mozz som hjälper till att lyfta fram BBR:s bandagar, vi bjuder er på kaffe och kaka vid nästa bandag som tack för er hjälp.

:Bugar

Jag vill med ha kaffe och kaka så jag känner mig nästan tvingad att säga "guuuud vad kul det här skall bli" :)

Men det tror jag allvarligt det skall bli med, annars har jag med mig en massa fulöl som vanligt som man kan dämpa ångesten med :fyllisar

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Hoj
Bmw S1000rr
När jag skrev mitt inlägg var jag inte involverad och blev glatt överraskad! Sen har det gått väldigt fort därefter, hoppas vintern går lika fort :banana :tummenupp

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Kul att folk vågar satsa! Ser fram emot nästa år.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Och för att inte göra mig till ovän med någon, så är jag ÖVERTYGAD om att detta blir FINA och BRA bandagar! :tummenupp MYCKET kunnigt entusiastiskt folk är engagerat så det måste bli bra!:tummenupp Kommer säkert att köra en repa där. Om jag får!
Givetvis ska du komma och köra, att så många skulle bli såhär glada och förväntansfulla kunde vi inte ens drömma om, vi satsar på nytänk och flexibilitet, det ska vara mer än en bandag, det blir b.l.a stuntuppvisning och mysmingel där vi ska se till att våra kunder får en upplevelse dom sent ska glömma.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jag vill med ha kaffe och kaka så jag känner mig nästan tvingad att säga "guuuud vad kul det här skall bli" :)

Men det tror jag allvarligt det skall bli med, annars har jag med mig en massa fulöl som vanligt som man kan dämpa ångesten med :fyllisar
Kaffe och kaka är på listan, dom första 10 bokade får en gratis BBR T-shirt så håll tummarna.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024