Nu har jag varit iväg några dagar och ser alla qoutes på mitt inlägg. Skall försöka mig på lite multisvar och vi får se hur det går.
Jag har absolut inget emot vare sig BBR som arrangör eller någon annan. Jag är som de flesta vet engagerad i föreningen Sydskanes Emse och vår huvudinriktning är inte alls den som BBR står för så det är riktigt kul att nån tar initiativet att göra något för RR i Sverige nu när intresset verkar vara dalande. Har själv kört RR i under två säsonger i ERF ihop med bl.a. Tsunami på riktig jävla amatörnivå, skulle nästa beskriva mig som mer än medelmåttig korpspelare när det gäller att tävla i RR, så jag är glad att någon vågar sig på ett försök till något nytt.
Jag sysslar dagligen med marknadsföring och försäljning i mitt jobb och det är kul att studera olika initiativ till marknadsföring. "Greppet" BBR tar är nytt och det tog ett tag för mig att inse att det måste ligga någon strategi bakom det hela. Håller med Mozz, nya grepp är kul även om vissa uttalanden innehåller lovligt många floskler (därmed inte sagt att det kommer att bli bra arrangerade bandagar)
Tid, hmmmmm, det tro jag inte jag har för mycket av men ibland måste man få koppla av, jag gör det med SH.
Inget negativt alls Nilsson, det var bara sättet det görs på som var lite roligt i mina ögon.
Klart som fan att jag gör!
Tänker som sagt försöka komma och köra med BBR den 23:e. En avgörande orsak till detta var ditt svar i en annan tråd om att det finns riktig ambulans på plats (förutsätter då att det inte är Hyllingetaxi vi pratar om) och att alla posteringar är bemannade. Jag var på Mantorp och körde med Filip i år och övervakningen den dagen jag körde var bedrövlig, det har jag sagt rakt ut till Filip när vi möttes på Knudan så att det inte missförstås, och en sån dag vill inte jag uppleva igen. Dessutom tror jag det blir ett härligt gäng som dyker upp.
Vassego!
Se ovan, du har helt rätt.
Se ovan!
Mozz, ibland så är du bara så otroligt klok.
Du vet hur svårt det är, lättare att räkna pixlar.
Hoppas vi hinner snacka lite skit över den där gratis koppen kaffe Björn.
Du vet att du alltid är i mina tankar gullet. Om du är inblandad i detta så kan det bli riktigt bra men jag tänker inte betala en spänn för att bli ifrånåkt av dig, ha det klart för dig!