Bandagar 2013 med Big Buddha Racing

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Och där tackar vi Maverick för ett bra och trevligt svar.
En bakelse snilla du till dig för det.
Ambulans blir riktig ambulans med sjukvårdspersonal.
Jag ska köra ifrån dig, klota eller inte..:tummenupp.
Som sagt man måste fråga för att få veta! och det var bra för jag hade glömt skriva ut det med ambulans på sidan.
Men mycket som ska göras på en gång, så lätt man missar. Vi jobbar hela tiden på att förbättra och ge bästa möjliga info.
Vet du när Sydskkånes släpper sin kalender, för man får väl boka i tid så att man inte missar som jag gjorde förra året pga fullbokat!

//Anders
Jag vet att föreningen förhandlat klart med Knudan men inte med SRW då Sturups ägare inte vill göra detta förrän i januari. Ett litet tips är dock att inte packa ner sakerna efter er körning på torsdagen. ;)
Jag har legat på om att info bör släppas om dagarna på Knudan asap men det är styrelsens beslut och uppgift, inte min.

Ifrånkörd lär jag bli men 2013 skall jag iallafall försöka mig på att få upp farten, hojen är ju inklotad så nu har jag inget att skylla på.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag vet att föreningen förhandlat klart med Knudan men inte med SRW då Sturups ägare inte vill göra detta förrän i januari. Ett litet tips är dock att inte packa ner sakerna efter er körning på torsdagen. ;)
Jag har legat på om att info bör släppas om dagarna på Knudan asap men det är styrelsens beslut och uppgift, inte min.

Ifrånkörd lär jag bli men 2013 skall jag iallafall försöka mig på att få upp farten, hojen är ju inklotad så nu har jag inget att skylla på.
Bra där!!! då ska du få chansen att battla med mig i sommar, jag ska tydligen köra igen enligt osäkra källor...

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 2003
Ingen fara, jag vinglar runt på 1.31 som vanligt, tuta om du vill om :tungan

Om någon fixar en skjutscykel så kan du få uppleva ett 1:08 varv ivjf... ;):tummenupp

Kanske lite snabbare men då blir det kanske lite benbrott också...

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Bra där!!! då ska du få chansen att lalla runt med mig i sommar, jag ska tydligen köra igen enligt osäkra källor... Bara jag kommer upp på permobilen.

Ingen fara, jag sniglar runt på 1.31 som vanligt, tuta om du vill om :tungan
Måste ju bara länka till GSX10000RRRRRRR's storhetstid då hans hybris fick honom att utmana till höger o vänster. Tyvärr tror jag inte en enda duell blev av.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?77019-GSXR1100R-ska-krossa-Von-Vettet
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?213602-Challange-2009

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Måste ju bara länka till GSX10000RRRRRRR's storhetstid då hans hybris fick honom att utmana till höger o vänster. Tyvärr tror jag inte en enda duell blev av.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?77019-GSXR1100R-ska-krossa-Von-Vettet
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?213602-Challange-2009
VV uteblev men Robz dök ångerfull upp i Vit grupp och körde. Läs andra länken så uppdagas den bistra sanningen, fast riktig sant kanske det inte va, Robz stekte mig nåt pass eller 3, dock satt han större delen av tiden på muggen.

Frågan är om du antar challange 2013, jag är rätt rostig nu och din Hynda är invurpad så du torde ha en chans.

Bring it on :yoparty

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Förstår inte riktigt vad som är "fällan" som du antyder

"Fällan" Micke la ut var att han VET att jag är en tjötröv som MÅSTE ha sista ordet, så om han svarar på alla mina inlägg så VET han att jag kommer att tjöta tillbaka, Och VIPS hålls tråden högt på "Diskussioner & Nytt i forumet" på föstasidan. Vilket säkerligen är Mickes avsikt! :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
"Fällan" Micke la ut var att han VET att jag är en tjötröv som MÅSTE ha sista ordet, så om han svarar på alla mina inlägg så VET han att jag kommer att tjöta tillbaka, Och VIPS hålls tråden högt på "Diskussioner & Nytt i forumet" på föstasidan. Vilket säkerligen är Mickes avsikt! :tummenupp

Men Mozz vad har hänt med dig, konspirationsteori är väl inte riktigt din stil, sluta räkna pixlar och njut istället av tanken att snart är våren här och alla galningar får komma ut på grönbetet och gasa.

:krama

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Men Mozz vad har hänt med dig, konspirationsteori är väl inte riktigt din stil, sluta räkna pixlar och njut istället av tanken att snart är våren här och alla galningar får komma ut på grönbetet och gasa.

:krama

Det är ingen teori!:krama

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
2013 is the year of testa jävla massa bandagskrängare, får se om vi ses i Skaune Micke !

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Btw har redan gjort en passande tröja för mina semidanska vännerrrrr....

skaune.jpg

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Det enda negativa med Skåne är ju skåningarna, Mas som man är så har man ju per automatik lite svårt att acceptera dialekten eller vad det nu är dom kallar det:glömdet

Jag är Norrlänning så jag kan tolka :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...