Bankörning Midlanda

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
2 dagar 25-26 Maj. Vi kör med tre grupper medel, snabb och race med max 15 st förare i varje. 16st 20 minuter pass. Pris:800:-
 
Last edited:

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tyvärr är det tävling i Linköping den helgen men annars vet du att jag skulle varit självklar :) Har i alla fall anmält mig till 5-6 Juni
 

sandstream

Guest
Är med Actionpics på Gotland Ring, annars hade jag kommit :tummenupp
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
KennethN skrev:
Tyvärr är det tävling i Linköping den helgen men annars vet du att jag skulle varit självklar :) Har i alla fall anmält mig till 5-6 Juni
Kanon och så hoppas jag att du blir kvar på kvällen och käkar faitas och tar en bira
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
MickeG skrev:
Kanon och så hoppas jag att du blir kvar på kvällen och käkar faitas och tar en bira
Ja en sån inbjudan är det ju svårt att tacka nej till :) Dock har ju familjen en del att säga till om och när man är borta mycket som jag är så brukar jag ofta vilja dra hem över kvällen, men vi får se.
 

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
Låter kanon det här :)

Har jag bara lärt mig köra riktigt, så kommer jag dit :) Bor bara ett stenkast därifrån (Timrå) .
Har hunnit avverka ett antal varv med bil, men det är väl lite annorlunda med moppe :)
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Dalan skrev:
Låter kanon det här :)

Har jag bara lärt mig köra riktigt, så kommer jag dit :) Bor bara ett stenkast därifrån (Timrå) .
Har hunnit avverka ett antal varv med bil, men det är väl lite annorlunda med moppe :)

Klart du ska vara med och köra, har du varit där med bil så är det väl inga problem att hitta runt med hojen
:tummenupp
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
MickeG skrev:
2 dagar 25-26 Maj. Vi kör med tre grupper lugn, medel och snabb med max 15 st förare i varje. 16st 20 minuter pass. Pris:800:-

Ursäkta att jag lånar tråden med så till synes irrelevant fråga men var det din SP-1:a som jag såg på Midlanda i höstas när jag körde där? Den hade en del grejer från HRC och magnesium eller kolfiberhjul? Ville bara säga att den är bland de grymmaste hojar jag sett och jag tror aldrig jag hört en hoj som låter läckrare än den!

//Eric
 

SebastianP

2 Stroke Smoke
Gick med
27 Oct 2005
Ort
Gävle
Hoj
KTM 250 EXC
Förstår jag saken rätt om jag får för mig att man inte behöver körkort eller licens för att åka i snabba gruppen? :va
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
DR-Zätare skrev:
Ursäkta att jag lånar tråden med så till synes irrelevant fråga men var det din SP-1:a som jag såg på Midlanda i höstas när jag körde där? Den hade en del grejer från HRC och magnesium eller kolfiberhjul? Ville bara säga att den är bland de grymmaste hojar jag sett och jag tror aldrig jag hört en hoj som låter läckrare än den!

//Eric
Jo det var jag och du är välkommen att komma och höra soundet den här sommaren också, just nu gnuggas topparna....+ att det blir nytt sprut, en nätt uppgradering från 54mm-62mm
 
Last edited:

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
LULEÅ
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
MickeG skrev:
2 dagar 25-26 Maj. Vi kör med tre grupper lugn, medel och snabb med max 15 st förare i varje. 16st 20 minuter pass. Pris:800:-


Betalt o klart. Skall även dit och gå licenskurs 13-14 maj.
 

raceready37

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Stockholm
Hoj
K5, nu ger jag upp och kör r1-08
MickeG skrev:
2 dagar 25-26 Maj. Vi kör med tre grupper lugn, medel och snabb med max 15 st förare i varje. 16st 20 minuter pass. Pris:800:-


Så var man bokad!!!!! 16 pass a 20-min, grymt billigt. Nu måste sommaren komma, jag längtar. :2cool
 

johber

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2004
Ort
Åkersberga
Hoj
BT1100, Husqvarna TE 450
Någon från Stockholmstrakten som är intresserad av att dela på transporten upp till banan? 37-årigt rundningsmärke finnes i Åkersberga. Har tänkt åka upp dagen före och hem på kvällen dag 2, men jag kan flexa på tiderna lite efter vad som passar.
 

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Retta
johber skrev:
Någon från Stockholmstrakten som är intresserad av att dela på transporten upp till banan? 37-årigt rundningsmärke finnes i Åkersberga. Har tänkt åka upp dagen före och hem på kvällen dag 2, men jag kan flexa på tiderna lite efter vad som passar.
Jag är väldigt intresserad :pannkyss
Men hur transporterar vi 2 cyklar?

MickeG skrev:
2 dagar 25-26 Maj. Vi kör med tre grupper lugn, medel och snabb med max 15 st förare i varje. 16st 20 minuter pass. Pris:800:-
Behöver man nånsorts licens eller det fritt fram? Försäkring?
Finns det platser kvar?
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
jiGGa skrev:
Jag är väldigt intresserad :pannkyss
Men hur transporterar vi 2 cyklar?
Hyr en släpvagn

Behöver man nånsorts licens eller det fritt fram? Försäkring?
Finns det platser kvar?
Ska du åka i race gruppen ska du ha licens, i de övriga grupperna är det trafikförsäkring som gäller. Ja det finns några platser kvar, men det beror på vilken grupp du vill köra i. Det finns inget att fundra på billigare än så här blir det inte + att grupperna är små, vilket gör att det inte blir trängsel på banan.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top