RJ
God & glad kexchoklad!
Anmäld i racegruppen!
Jag hade tänkt lugn och medel. Har bara kört bana en gång och det gick lite väl långsamt i den lugna gruppen efter ett tag när jag hade kommit igång.MickeG skrev:Ska du åka i race gruppen ska du ha licens, i de övriga grupperna är det trafikförsäkring som gäller. Ja det finns några platser kvar, men det beror på vilken grupp du vill köra i. Det finns inget att fundra på billigare än så här blir det inte + att grupperna är små, vilket gör att det inte blir trängsel på banan.
jiGGa skrev:Jag är väldigt intresserad
Men hur transporterar vi 2 cyklar?
johber skrev:Tja jiGGa
Jag hade tänkt bil med släp. Jag har en hyfsad bil och ett släp men det är inget skåpsläp så det kanske man skulle kunna hyra. Har du något annat förslag? Att åka "moppe" upp känns lite småjobbigt men är väl inte uteslutet.
Jag tycker att vi i såfall kör öppet. Får det plats med två cyklar?johber skrev:Tja jiGGa
Jag hade tänkt bil med släp. Jag har en hyfsad bil och ett släp men det är inget skåpsläp så det kanske man skulle kunna hyra. Har du något annat förslag? Att åka "moppe" upp känns lite småjobbigt men är väl inte uteslutet.
jiGGa skrev:Jag tycker att vi i såfall kör öppet. Får det plats med två cyklar?
Hur långt är det till Midlanda?
MickeG---> Finns det platser kvar?
jiGGa skrev:Jag tycker att vi i såfall kör öppet. Får det plats med två cyklar?
Hur långt är det till Midlanda?
MickeG---> Finns det platser kvar?
Finns det möjlighet att byte grupp under dagen?MickeG skrev:Just nu finns det platser kvar!!! För er borde det ta ca 3-3,5 tim till Midlanda
Försök att boka dig i rätt grupp på en gång, eftersom vi vill ha 15 i varje grupp. Men det brukar bli så att någon har hamnat fel och då kan man byta plats.Hotrodbiker skrev:Finns det möjlighet att byte grupp under dagen?
Har inte åkt något bana förra säsongen men får nog upp farten igen efter några pass.
750-R skrev:Äntligen lite framtidstro 4 dagar 25-26 maj och 5-6 juni betalt och klart. Tänk att gud finns ändå. Faan de äju snart
Hoppas Hondan startar bara
MickeG skrev:Klart Hondan startar!!!!! Kul att du blir med på dessa körningar.
Hur var det där, du köpte väl 600 ganska sent förra året. Han du köra
med den mer än en gång? Är den lättare att köra än Sukan
750-R skrev:Jo bytte på sensommarn med Markus Lindström. Några varv blev det väl, kändes i alla fall som att det gick lite bättre med 600:an. Den äju framför allt lättare att hantera (enligt mej i alla fall). Men jag har ju sagt det förut, den 750:in och rätt chaufför så går det att köra runt på Midlanda banan på 56.30. Hoppas Markus har kvar den och försöker till sommaren.
MickeG skrev:56,30 är sjukt snabbt, det måste innebära att man håller stumt från långhöger och i E4 kurvan ända upp till chikanen.
Nu till sommaren ska dom lägga ny asfalt på de partier som är ojämna + att dom ska öka säkerheten för mc ytterligareNiklasinorr skrev:Kommer "di snabbe grabbarna" fortfarande ner på dom tiderna? Banan är ju så j-vla guppig vid inbromsningarna nuförtiden, både innan chikanen och längst ner efter långrakan.
56,30 sattes väl redan -00 eller däromkring...?
ChrilleR1 skrev:Om jag inte minns helt fel så körde Marcus Lindström 57 tider i sommras.
MickeG skrev:Nu till sommaren ska dom lägga ny asfalt på de partier som är ojämna + att dom ska öka säkerheten för mc ytterligare
Var det inte snack om att korta rakan och flytta upp depåsvängen en bit?MickeG skrev:Nu till sommaren ska dom lägga ny asfalt på de partier som är ojämna + att dom ska öka säkerheten för mc ytterligare
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|