Bifogat
Last edited:
Ingen blå zx-10a ?dgs skrev:2196308jo då
några till:
Trevligt, tror du att han fick med någon gul XJR?dgs skrev:2196241´ja, tackar för 1,5 fin dag och en halv regnig.
hade en kompis där som fotade lite, här är några smakprov:
Danne777 skrev:2196339Ingen blå zx-10a ?
xjr1300-sp skrev:2196379Trevligt, tror du att han fick med någon gul XJR?
dgs skrev:2196308jo då
några till:
Mcbudet skrev:2196388Vill tacka Peter och Micke för ett kalas arrangemang!
mycket kul körning men när man väl lärt sig hitta runt banan så började kopplingen slira 2 varv senare så sköt jag en packbox i motorn... med andra ord färdig åkt efter 2 pass på andra dagen..
jag var nog den enda som hoppades på regn andra dagen och när väl det kom så gav husabergaren upp....
blev höga 6r här oxå men nästa repa såskall det pressas mera!
mitt tjekiska stål höll hela vägen hem och det blev en låg 4timmars till stockholm.
Nu skall det knoppas och i morgon skall husan upp på operations bordet!
//Mcbudet
dgs skrev:2196308jo då
några till:
750-R skrev:2194321Vill inte verka världsmästare eller så, guppen efter rakan får man försöka ta antingen på insidan eller som jag utsidan, ett litet gupp åxå i ingången om man genar in för snabbt. Men jag håller så klart med dej vore ju kanon med en fixning av defekterna. höga 06r är väl helt OK om det är 1:a gången.
Ljudbegränsningen är 100dB vid förbipassering och om han har rätt att plocka av dig av banan om din hoj låter för mycket. Du får dock korrigera det så att den låter mindre och sen åka ut och köra igen. Men vet du om att din hoj låter mycket så är det kanske bäst att åtgärda det INNAN du åker till banan, bara för att inte behöva oroa dig utan bara ägna dig åt att köra o ha kul istället.Davva skrev:2215104är den nån som vet om det är ljudbegränsning på midlanda banan nu? läste nån som skrev det men de lät korkat... de SKA ju låta på en bana!!! vad händer isåfall om det mätas o man inte klarar begränsningen... är de bara packa ihop eller får man köra dan ut o lösa det sen? nån kunnig bör ju veta...
750-R skrev:2218189Tack för hjälpen med mig och hojen efter klantkraschen, men nu kanske det dröjer 10år innan man gör om samma misstag igen (hoppas jag i alla fall). Kalla nya slicks är väl ungefär det halaste som finns, det har man ju hört förut . Men å andra sidan kanske turen var min nu (har ju klarat mej länge om man säger) Ryggen och höften ömmar som .
Kanske jag fått ihop grejerna tills nästa åkning Vi hörs hörrni!
maskinchefen skrev:2218333Hoppas att du får ihop både hoj och lekamen till nästa körning, och att det blir lika fint väder då som idag, det var riktigt fint på eftermiddagen. Jag vet inte om det var en highsider du fick, men jag såg att det defenitivt var en highflyer!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|