sandstream skrev:Var det ca 1 månad innan körningen som ni skulle komma med betalningsinfo?
Alla som har bokat sig innan vi fick webb-bokningen kommer att få ett mail
innom kort med betalt info.
sandstream skrev:Var det ca 1 månad innan körningen som ni skulle komma med betalningsinfo?
Elektron skrev:Tips på boende vid/nära banan natten mellan 25:e o 26:e maj?
MickeG skrev:19404742 dagar 25-26 Maj. Vi kör med tre grupper medel, snabb och race med max 15 st förare i varje. 16st 20 minuter pass. Pris:800:-
Här kommer en banskiss, och man åker högervarv.2ono skrev:2085455Hur är banan ? finns det någon karta över banan?
Kul, vi ses i sommar2ono skrev:2085736Tackar !!
Då var man anmäld
Johber o Jiggas transport är full nu antar jag? Jag hade sett fram emot att hoja 18 mil men nu har jobbet sett till att det blir 50 mil istället o tråkig väg dessutom, inte så kul å köra hoj då.Danne777 skrev:2045063Hur kommer ni andra från stockholm ta er dit? om det är någon som har en plats kvar i buss eller kärra pma gärna mig annars får man väl brumma upp
Om man hyr ett stort släp får man säkert med 3 hojjar. För min del går det bra om det finns intresse. Vi hörs!Elektron skrev:2092107Johber o Jiggas transport är full nu antar jag? Jag hade sett fram emot att hoja 18 mil men nu har jobbet sett till att det blir 50 mil istället o tråkig väg dessutom, inte så kul å köra hoj då.
Schysst, men nu ska en kompis med bil med så det har löst sig för min del.johber skrev:2092477Om man hyr ett stort släp får man säkert med 3 hojjar. För min del går det bra om det finns intresse. Vi hörs!
MickeG skrev:2120851Alla grupper är fullbokade utom i race där det finns en plats kvar, först till kvarn.....
ThomasS skrev:2129644Jag vill köra, är platsen kvar?
skövde_pöjk skrev:2163751Finns det någon deltagarlista??
Har inte fått någon bekräftelse på om jag kommit med eller inte.. har pyntat in pengar men sen blev det tyst.. vore bra att veta så man inte kommer upp och inte kommit med.. är ju ändå en bra bit dit!
Snart är det dags iaf..
Ska bli riktigt kul!!!!
// jonas fra Skövde
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|