Starstriker
Som man googlar får man svar
Varför inte lägga den i tråden om fler vill armhäva sig?
Därför att det är en kopia av något jag tankat ned.
Sök på "7 weeks to 100 push-ups" i bukten, så hittar du den
Varför inte lägga den i tråden om fler vill armhäva sig?
V.3
4. Cykelstyre: Längd:183 Vikt:88.2 BMI:26.3
Invägning v4.
Vikt: 93 kg, -2 kg från förra veckan och -4 totalt.
BMI: 30.0 Därmed har jag kommit ner till 'övervikt'.
Midja: 91 cm, -2 cm från förra veckan och -12 totalt.
Rumpa: 116 cm, -3 sen förra veckan och -6 totalt.
Bröst: ? Ja, de har inte krympt!
För att BMI ska säga 'normalviktig', så behöver jag komma ner till 77 kg. Undrar hur smal jag skulle vara då? Får väl försöka prova.
Knät krånglar fortfarande. Ibland hugger det bara till av smärta. Har börjat oroa mig lite för att det kan vara menisken. Någon som har haft problem med menisk?
En vanlig matdag för mig kan se ut så här:
Frukost: Filmjölk och lite müsli
Mellanmål: Keso och tinade hallon
Lunch: Salladsbuffé på lunchrestaurangen
Mellanmål: Äpple
Middag: Quornstrimlor med ratatouille
Saknar inte kaffebröd. Fick en påse kanelkaffe i julklapp. Det tycker jag gör kaffet så mycket godare att jag inte behöver ngt till! Nu blandare jag själv. 4 tsk kanel i ett halvt kilo kaffe.
Frugan sprang länge med knäont. Det var menisken. Hon blev opererad via titthålsoperation och var tillbaka på jobbet nästa dag. Inget sittande jobb hon har kan jag tilllägga utan springer på ett lager och plockar ihop grejer.Knät krånglar fortfarande. Ibland hugger det bara till av smärta. Har börjat oroa mig lite för att det kan vara menisken. Någon som har haft problem med menisk?
Ett tag blandade jag i både kanel och kardemumma i kaffet. Kändes lite exotiskt men efterblanda så ger att det känns lite som grus när man dricker det. Kryddorna löses ju inte upp.Saknar inte kaffebröd. Fick en påse kanelkaffe i julklapp. Det tycker jag gör kaffet så mycket godare att jag inte behöver ngt till! Nu blandare jag själv. 4 tsk kanel i ett halvt kilo kaffe.
Invägning v4.
Knät krånglar fortfarande. Ibland hugger det bara till av smärta. Har börjat oroa mig lite för att det kan vara menisken. Någon som har haft problem med menisk?
Ett tag blandade jag i både kanel och kardemumma i kaffet. Kändes lite exotiskt men efterblanda så ger att det känns lite som grus när man dricker det. Kryddorna löses ju inte upp.
Numera när jag vill lyxa till kaffet så blandar jag i en tesked oboy. Dricker alltid kaffe med mjölk.
Släng kanel/kardemumma direkt i filtret när d brygger kaffe så slipper du grumlet.
Inte lätt med kaffemaskinen på jobbet.Släng kanel/kardemumma direkt i filtret när d brygger kaffe så slipper du grumlet.
Nädå, inte alls.Jag var visst otydlig.
Jag fick också lägga av med kutandet i tidiga år, pronering här med.Jag kunde inte springa på 10 år pga krånglande knän. Jag opererades med artoskopi (titthål) utan resultat. De hittade inget fel. Jag sökte läkarhjälp ytterligare två gånger utan att något fel kunde upptäckas. Den sista gången jag sökte så fick jag samma läkare som opererat mig 8 år tidigare. Hans slutsats var att "vissa har ont i knäna".
Eftersom jag sprungit mycket när jag var tonåring och även tävlat i terränglöpning som barn så vägrade jag acceptera att jag var halvinvalid och gick till löplabbet och fick skor utprovade samt började springa efter ett program där man tar lite i taget och succesivt ökar dosen löpning. Efter 6 månader kutade jag en mil utan att behöva stanna och sedan dess har jag bara haft mindre känningar av knäna när jag sprungit lite för mycket.
Med detta vill jag säga rekommendera dig att börja med att få ordentliga skor utprovade av proffs först. Jag är djävligt less på att ingen av de läkare jag sökte kunde klämma ur sig att mina besvär kunde bero på överpronation. Om det inte hjälper så sök läkarhjälp.
Så nu har jag skaffat en ny på Jula. En sån dära med fett-procent o grejjor! ...
Är det någon som har en länk till en sida där man kan räkna ut sitt energibehov?
... och beställ istället denna: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0033AGBW0
Det är inte den som andra i tråden köpt, och skrivet att de varit trasiga????
Iaf; jag har haft en 'dålig' vecka. 5 timmars stalltjänst och att lassa 52 säckar värmepellets à 16 kg, hjälpte inte. Vikten har stått still och midjemåttet likaså. Enda glädjeämnet är att rumpan minskat med 2 cm. Man får vara glad åt det lilla. och komma igen den här veckan
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |