Kan vi inte köra en liten tävling. Lr våran startvikt o vilken slutvikten är på en viss tid.
Väger 78nu.
Ska ner till 70 på 3 veckor.
Och hålla de till jul.
Började gymma och cykla regelbundet och äta bättre den 24/10, började på 83,5 kg och idag är man nere på 77,5.
Att man inte druckit en droppe alkohol på 5 veckor har nog hjälp lite också
Fan de e bara kärringar som bantar, riktiga män viktoptimerar.
Alkoholen är A och O iaf för mig som söp fredag lördag varje helg i typ 8 år. Dricker inget under mina träningsperioder och fan vad mycket mer energi man har till träningen.
Samma som mig då, all in varje helg I somras på gotland räknade ut att jag drog i mig 4700 kal enbart alkohol på en dag
Ja det blir ju en del fast nu har jag tröttnat på det och inte druckit så mycket på 2 år, och när jag tränar dricker jag ingenting då får jag ångest . Nu blir de inget onyttigt JAG SKA I ETT SKINNSTÄLL!
Bara att kämpa på!
De här har fått mig att köra hårt på cykeln senaste dagarna!
http://www.minigetawaystockholm.com/
Riktigt kul å grym träning (om man inte är slapp och kör bil som de flesta ), blev 19.4 km igår på 1.25
Hehe låter inte helt fel jag kör dock träningscykel på gymmet.
Ska upp till sthlm på onsdag o va där på obestämd tid någon som har tipps på bra gym? Kommer bo i brommatrakten.
29,7 km på 1.57 min vart de idag
Cyclemeter är en bra app till iphone, loggar allt å så får man en länk till google maps vilken rutt man kört å kör man samma så jämför den tider osv
http://j.mp/bC6BMv
Har dålig koll på bromma, hoppas nån annan kan hjälpa dig..
Ungefär det säger dom som vet också, det är lättare att sluta röka än att gå ner i vikt, eftersom mat är en sån stor kraft, det har ju med överlevnadsinstinkt att göra. Ju mer jag tränar och rör mig, desto mindre godissug får jag, jag kan få ett grymt sug efter mat (=kolhydrater) ibland, men suget efter att bara mosa i mig godis är totalt borta. Det hänger säkert ihop med att jag får endorfiner från träningen istället.Har ju insett att sluta röka e det lätta i livet för det va enkelt mot att inte äta det jag inte borde! Hur får man motivationen att inte äta för mycket??
Mycket trevligare med en Polar isf! Jag har en S720i, den loggar förutom puls kadens, höjd, temp, kaloriförbrukning mm, å sen kan man få fina trender på det och analysera med hjälp av träningsdagboken som följer med. Iofs ingen kartbild, men jag bryr mig mer om hur mycket jag tar i, och hur kroppen reagerar när belastningen ökar/minskar än var jag cyklar29,7 km på 1.57 min vart de idag
Cyclemeter är en bra app till iphone, loggar allt å så får man en länk till google maps vilken rutt man kört å kör man samma så jämför den tider osv
http://j.mp/bC6BMv
Har dålig koll på bromma, hoppas nån annan kan hjälpa dig..
Att lyfta skrot när du "bantar" är inte så givande. Visst du tränar, men du får inga muskler. Ska du träna ska du träna med maxvikt och 2-4 reps x 3 set enbart för att behålla muskelmassa under tiden du ligger på kaloriunderskott.
Gå ut och gå varje dag 1 timme, sen när du kommit till din målvikt och du känner dig nöjd. Dp börjar du äta lite mer så du ligger på ett litet överskott och går till gymmet.
Lägger du på dig för mycket fett igen, så minskar du överskottet lite.
Mycket trevligare med en Polar isf! Jag har en S720i, den loggar förutom puls kadens, höjd, temp, kaloriförbrukning mm, å sen kan man få fina trender på det och analysera med hjälp av träningsdagboken som följer med. Iofs ingen kartbild, men jag bryr mig mer om hur mycket jag tar i, och hur kroppen reagerar när belastningen ökar/minskar än var jag cyklar
Jo, fast det går ju att köpa pulsklockor för några hundra, och det är ju just pulsen som är viktig om man ska bränna fett, för låg puls så tar det inget alls, för hög puls så bränner man bara kolhydrater. Men det är klart, vill man ta i så finns ju Polars CS600, som mäter effekten mm, kostar drygt 6 pappJo men den kostar 2 papp, min app kostar 38 kronor
Man får vad man betalar för
Och kartgrejen är riktigt kul nu när man är med i den där Mini tävlingen, flänger ju runt som en dåre
Kan vi inte köra en liten tävling. Lr våran startvikt o vilken slutvikten är på en viss tid.
Väger 78nu.
Ska ner till 70 på 3 veckor.
Och hålla de till jul.
Hur lång är herrn då?
Är du 150cm så är det ju lätt som en plätt
177 är jag ungefär.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari