Har tidigare barn som nu är i tonåren, de blev visst inte sådär till övers glada att det vankas barn med ny kvinna....
Tyckte de man skulle skrapa bort det otäcka som resten av tokstollarna eller vad gnällde de om?
Har tidigare barn som nu är i tonåren, de blev visst inte sådär till övers glada att det vankas barn med ny kvinna....
Min päron har vart skiljda i snart 10 år och jag är ändå lika from och mjuk för det.
Jag måste ha en väldigt stark personlighet som klarat mig igenom detta trauma
Tyckte de man skulle skrapa bort det otäcka som resten av tokstollarna eller vad gnällde de om?
det handlar inte om att vara för stor/vuxen/insiktsfull för att köpa det. Det är snarare det att, oavsett hur sanningsenligt det är eller inte, så vill man inte höra det om sina föräldrar. Oavsett om min mamma säger dåliga saker om min pappa eller tvärt om, så tar det hårt.Jag har ju separerat, men är det något jag absolut inte gör så är det att snacka skit om mitt ex inför våra gemensamma barn.
(EDIT) Inte inför någon annan heller för den delen.
Hur hon gör har jag ingen aning om, och det skiter jag faktiskt i, mina barn är för stora för att köpa skitsnack om den andre från någon av oss.
Troligen är det dessutom så att den som snackar skit sänker sig själv i ungens ögon när denne blir äldre och kan bilda sig en bättre uppfattaning. Den som aldrig pratar skit får i regel mest respekt i slutändan.
Ja hur sjutton har det gått till (som skillsmässobarn måste man ju må dåligt för det säger alla andra att man ska vara) , själv skyller jag på tillverkningfel hos föräldrarna till att jag är som jag är
Man måste väl inte bli kall och vild? Jag tror inte jag är det... men du kanske vet bättre?Min päron har vart skiljda i snart 10 år och jag är ändå lika from och mjuk för det.
Jag måste ha en väldigt stark personlighet som klarat mig igenom detta trauma
jag säger inte att man mår dåligt av skillsmässor, snarare, tvärt om. Fan vilket helvette jag hade haft om dem inte skiljt sig. :
Det jag menade var bara att det är inte lätt för ett barn i en viss ålder att hantera en separation så. Jag tog nog mina föräldrars skiljsmässa hårdare än mina bröder, för dem va yngre och fattade nog inte speciellt mycket av vad som hände, men är man redan insatt och med i spelet så drabbas man nog hårdare.
Nog slog det hårt, men som skrivet ovan, jag kunde inte fått en bättre uppväxt än den jag nu fått!
Man måste väl inte bli kall och vild? Jag tror inte jag är det... men du kanske vet bättre?
Jag läser aldrig bibelnDu behöver nog inte ta åt dig av hennes inlägg, det var nog mer riktat mot mig. På något vis har hon och säkert några fler fått för sig att jag sagt åt dem vad de ska känna i ett tidigare inlägg om abort. Du vet på SH tolkar vi inläggen som Fan själv läser bibeln.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|