beach 2010?

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Ingen större skilnad från förra veckan men tyvärr upp två hekto:( Man har bantat många gånger i sitt liv nu så man vet att det stagnerar lite då och då på vågen fast man sliter och håller igen! Det är nu man måste vara stark i sinnet och bara fortsätta annars kan man räkna med några bonus kilon till sommarn ist !!!
 

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
Ingen större skilnad från förra veckan men tyvärr upp två hekto:( Man har bantat många gånger i sitt liv nu så man vet att det stagnerar lite då och då på vågen fast man sliter och håller igen! Det är nu man måste vara stark i sinnet och bara fortsätta annars kan man räkna med några bonus kilon till sommarn ist !!!

kom ihåg, det va nån smart här som sa, man bestämmer sig minst 20ggr per dag.......keep going!:tummenupp
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
kom ihåg, det va nån smart här som sa, man bestämmer sig minst 20ggr per dag.......keep going!:tummenupp

Själv har jag nog haft en liiiitet återfall denna vecka..chokladpudding..lite godis i veckan...våfflor med sylt OCH grädde, försvarar mig med att jag har rört mig mycket...invägning imorgon, så är det bara möta verkligheteh:brinnerup:tummenupp
 

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
Själv har jag nog haft en liiiitet återfall denna vecka..chokladpudding..lite godis i veckan...våfflor med sylt OCH grädde, försvarar mig med att jag har rört mig mycket...invägning imorgon, så är det bara möta verkligheteh:brinnerup:tummenupp

äh, skit it det! du klarar av nästa beslut! tex blir det bulle till kaffet eller ej?! ta en macka istället, även om bröd är förbjudet för mig så är det bättre än bulle.:tummenupp

en annan grej jag försöker göra är att när jag är sockersugen på kvällarna tar jag en skål med kellogs red berries och mjölk..då får man det där sockret iaf men mindre kalorier. :Bugar
 
Last edited:

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Formkurvan pekar fortfarande nedåt, drygt 4 kg sedan början på året.
Känns också att flåset är bättre och att man använder ett hål längre in på bältet.:banana
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
shit vad remsornas hojar kommer gå fort i somma.. :D
Var det du aRWe som sa 3kg = ca 1hk :yoparty
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Formkurvan pekar fortfarande nedåt, drygt 4 kg sedan början på året.
Känns också att flåset är bättre och att man använder ett hål längre in på bältet.:banana

Vad kul!!!:) Har med börjat använda ett hål längre in(och nej era pervon:D)på bältet. Det har varit en formsvacka igår med pizza på menyn men den skall motioneras av idag och imorgon!
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Vad kul!!!:) Har med börjat använda ett hål längre in(och nej era pervon:D)på bältet. Det har varit en formsvacka igår med pizza på menyn men den skall motioneras av idag och imorgon!

Aj aj..jag har backat 1 kg på min fomidabla formsvacka denna vecka har gjort för dåliga val dessa 20 val per dag tydligen, trots frukost i form av morotsdiet ett par dagar, det har brustit med för gott på hemmafronten..bättring bättring..så skall man på kalas idag, med tårta och bullar, biskvier med smörkrämsfyllning:gnissla:huvet

Är modig som vågar erkänna iaf:BugarMer:bananaÄn godis hädanefter. Man kan faktiskt:bananabanta med har jag hört:va
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Aj aj..jag har backat 1 kg på min fomidabla formsvacka denna vecka har gjort för dåliga val dessa 20 val per dag tydligen, trots frukost i form av morotsdiet ett par dagar, det har brustit med för gott på hemmafronten..bättring bättring..så skall man på kalas idag, med tårta och bullar, biskvier med smörkrämsfyllning:gnissla:huvet

Är modig som vågar erkänna iaf:BugarMer:bananaÄn godis hädanefter. Man kan faktiskt:bananabanta med har jag hört:va

Har provat dieter och dom är totalt värdelösa om man inte följer dom till punkt och pricka, det går inte att köra något av målen på dagen bara.

Jag käkar godis och dricka på helgerna kan nog slinka ner någon bulle och macka också men framförallt så tar man bara lagom av allt, man behöver inte käka sig proppmätt.

Heja alla. :tummenupp
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Otroligt!!! Bara för att man fuskade lite med några slices pizza och lite ostbågar så skriker hjärnreceptorerna TA LITE TILL. Träna och anstränga sig känns tyngre igen men jag hör trixarns tjugo gånger om dagen(danke carro för påminnelsen)och drar ur handen ur kakburken igen:) Kvällen kommer dock gå i svettens tecken i form av innebandy:tummenupp

Har provat dieter och dom är totalt värdelösa om man inte följer dom till punkt och pricka, det går inte att köra något av målen på dagen bara.

Jag käkar godis och dricka på helgerna kan nog slinka ner någon bulle och macka också men framförallt så tar man bara lagom av allt, man behöver inte käka sig proppmätt.

Heja alla. :tummenupp

Det är den här biten som felar hos mig i vardagen:D
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Otroligt!!! Bara för att man fuskade lite med några slices pizza och lite ostbågar så skriker hjärnreceptorerna TA LITE TILL. Träna och anstränga sig känns tyngre igen men jag hör trixarns tjugo gånger om dagen(danke carro för påminnelsen)och drar ur handen ur kakburken igen:) Kvällen kommer dock gå i svettens tecken i form av innebandy:tummenupp



Det är den här biten som felar hos mig i vardagen:D

Själv så har jag svettats idag..skottat av garagetaket, sen blir det innebandy med:banana
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Korven, evis, gabor2 och undertecknade har bränt kalorier idag:tummenupp
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Vädret vi har nu uppviglar inte direkt till några långa promenader kan jag konstatera!! Det skall bli en långpromenad ändå senare idag med "olles brorsa" lååångt nedragen över öronen:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top