Vi har redan kastat sand på varandra, det känns onödigt att du ska vandra in hit och vara provokativ om du inte kan tillföra något.Ingen dålig översittarattityd vissa besitter...
Med all välmening!
Vi har redan kastat sand på varandra, det känns onödigt att du ska vandra in hit och vara provokativ om du inte kan tillföra något.Ingen dålig översittarattityd vissa besitter...
Vi har redan kastat sand på varandra, det känns onödigt att du ska vandra in hit och vara provokativ om du inte kan tillföra något.
Med all välmening!
Att ta åt sig är bara en variant av att erkänna.
Givetvis gör du det, men frågan är snarare varför?Med all välmening grabben, jag läser och skriver i vilken tråd jag vill!
Vem har sagt att det var dig jag menade...?
Hadde det inte varit enklare att be honom dra åt helvet redan från börrjan.
Även om man är sälj kåt så ska man passa sig för jiddrare och fel stavare som inte kann skriva åkej
Örebroare.. Tss
De brå, jag köpa dirrekt, åkej
Givetvis gör du det, men frågan är snarare varför?
De kann vi skriva i en papper, åkej
Helt rätt Lisa ska inte gå hem ensam kl:02:00 hon ska ligga hemma och sova då.
Gällande macken så är det en statoilmack som ligger i en mindre ort en bit från Gävle, om du är intressserad av att få reda på exakt lokalisering kan du skicka ett PM.
Förklara det där med plastkorten och minerade handtag jag fattar inte det..
Förlåt för att jag var kort, mina fördomar slog till och klassade dig som ett rikspucko.
Spännande att det sköts så då det borde vara olagligt och är ett typfall av etnisk diskriminering. Hade man haft samma policy för blattar hade vi väl haft ännu ett kvällslöp och öppet krig; men när det handlar om zigenare så är det helt plötsligt legitimt. Fina fisken. Heja Sverige, dubbelmoralens beskyddare.
.
Jag erkänner gärna att jag har en översittarattityd.
en vit text för att de som inte ser den uppenbara piken inte ska förhasta sig
Vilket också är anledningen till att jag såg det kommande citatet och medföljande kommentar så fort jag läste ditt första inlägg. Örebroare.. Tss
en vit text för att de som inte ser den uppenbara piken inte ska förhasta sig
Denna tråd var fan det bästa i år.Vem kunde tro att denna skulle eskalera i ett
sådant hat mot romer(observera liten bokstav). Jag tycker vi öppnar en ny sajt där vi kan spy galla över alla utlänningar. MEN DÅ SKA VI JÄVLARIMEJ INTE SNACKA HOJ...
Om Furstenhoff fortfarande läser, har du ngt signalement på killen? Var med o köpte en bil av en Ziggis-Robert, rolig historia som innehåller extra ALLT!
Kul om det vore samma tomte
Men detta är ju just min poäng.
Jag kan säga att norrmän är dumma i huvudet, att skåningar är snåla mm, men säger jag att romer är lata mm, då blir det ett jävla liv, och man är rasist.
Hur hänger det ihop????
Vafan är taxibrallor
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024