RETTA FINNEN
Med lem
En gång i tiden köpte jag en honda vf1000f för 25000: och hade den i fem år och sålde den för 29,500:- ,bra affär tyckter jag.
Är inte dilemmat med hojar som superduke att de inte riktigt passar in någonstans. Dyra att köpa, eller i alla fall likvärdigt prismässigt med "bättre" hojar. Kanske även försäkringsmässigt!? Prestandahojar har jag aldrig upplevt som varken svårsålda eller svårköpta.
cbr ligger jävkligt högt dom vill ju ha 80000 för 04...
Är inte det lite å ta i?
den e ju bara 2 år, jag har bildat mig uppfattningen att 80 är ett bra pris...och 83-85 är okej, allt över är dyrt...
Vad skulle "panelen" ge för en Triumph Daytona 675 06. (Bra pris)
Sålde min för 60 000:-
Gsxr 750 2002.
1800mil.
Känns bra!
tog du hem den själv från tüskland??? låter otroligt att du köpt en svensksåld 929:a som endast rullat 1500 mil för 39500! du skriver att du köpte den pga av skicket, i vilket skick befinner/befann den sig i när du köpte den???
Men, i vilket annonsforum säljs hojarna med rätt pris då? Inte blocket verkar det som. Folk verkar tro att deras hojar är gjorda av guld, CBR929 för 55k är i mina ögon iskall, likadant suzuki 1000r K1-K2 för runt 60k. Vill inte folk bli av med sina cyklar?
Själv har jag haft koll på K3-K4 ett tag och konstaterat att det är överpris där med. I slutet av förra sommaren var det mera rimliga priser, började på 59k. Jag sket i att köpa eftersom jag då stått med 4 hojar, med facit i hand kunde jag lätt gjort det och dumpat iväg någon annan, och ändå fått skapligt med pengar eftersom prisbilden nu är lite skev.
Dark Messenger ligger rätt....drygt 70.
Drygt 80 upp mot 85 är ett bra pris.
Så du menar att jag skall ge mer för en Daytona 675 06 än för en R1 06? utveckla vidare!
Nypriset för 675 är ju betydligt lägre.
/Joakim
Jag sitter och kikar efter lite nyare hoj just nu men det enda man hittar på blocket är ju gamla pendlar hojar och 2 miljoner Ducati.
Och sen en och annan CBR från tidigt decennie eller K1-K3.
R1 vill jag inte ha.
Är en Gixxer 1000 -01 intressant?
Sorry för ot!
Det är bra sjukt, köpte min 05:a för lika mkt, och den hade inte gått en mil längre.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|