Berätta hur dåligt ni mår...

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Swedie skrev:
okej, ja olja o filter i sig är ju runt 500kr. sen att jag ska stå o bli svettig tar jag fleeera tusen för :hihi

Mmmm eller hur 2 kanelsnäckor från din vän på vägen(shell) bilir nog bra :D :D nä men vi kan säkert komma överens :tummenupp
 

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Ort
China Mainland
Hoj
2x gixxer turbo
Aratron skrev:
Nog mår jag dåligt allt.. köpte mig en kx 500 här om dagen, kul leksak nu när snön är här tänkte jag, vad jag defenitivt inte räknat med var att det skulle vara så förbannat jobbigt att kicka igång aset! Nån som har en trampolin att sälja ? :tungan

Har du provat känna med kicken så crossen inte är i kompläge då du kickar annars kan det ta ooooont :tungan Dom där maskinerna är förjävliga att kicka igång innan man lärt sig den,men kämpa på :tummenupp
 

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Trelleborg
Hoj
KTM 625 SMC -04
Ska hyra hoj om 1 månad och 3 dagar ungefär.. Usch det kommer bli svettigt o varmt.. :4skrika I Australien btw.
Men för o köra lite hoj får man lida lite... :tungan
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Swedie skrev:
moppar o crossar kan dra åt.. ja söderut. Sporthojar gäller.
Pyssla med import kanske? Om jag skulle vilja, tja, t.ex. beställa hem en krashad R1 04 som jag vet att "någon" har gjort några gånger nu...
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
DreeTman skrev:
Köper bullar för pengarna. :D

Nej men det är väll byte av filter+olja, ventiljustering samt lite annat mög som att tändstift och sådant är som det ska.

Jaa dom är inte blyga, :FU får dom av mej
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Firefly skrev:
Pyssla med import kanske? Om jag skulle vilja, tja, t.ex. beställa hem en krashad R1 04 som jag vet att "någon" har gjort några gånger nu...
ja, ska jag plocka hem den o laga den oxå då eller vad menar du? du kan ju annars köpa hoj själv om du så vill ifrån tyskland.
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Swedie skrev:
ja, ska jag plocka hem den o laga den oxå då eller vad menar du? du kan ju annars köpa hoj själv om du så vill ifrån tyskland.
He he, beror på vad du vill ha för det... Fixa hem själv från tyskland verkar krångligt.
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
DreeTman skrev:
Betalar dock hellre det priset hos dem än att lämnar in älsklingen hos klåparna på speed. :)

Håller med dej helt, det är ju det som är problemet, jag har ju aprilia och vill inte lämna på speed och dom i arboga italianbike elller va dom heter hör ju inte av sig trott 2 samtal och 2 mail, sååå vad ska man göra man måste leta men inte fan betalar jag det priset till carlbarks, aldrig......
 

Aratron

http://www.tycon.se
Gick med
16 Oct 2004
Ort
Avesta
Hoj
slutkörd 900rr, Pitpro 05
Brännström skrev:
Har du provat känna med kicken så crossen inte är i kompläge då du kickar annars kan det ta ooooont :tungan Dom där maskinerna är förjävliga att kicka igång innan man lärt sig den,men kämpa på :tummenupp

japp, han jag köpte den av hade själv problem med att kicka den, påstod att han hade ont i foten, undrar varför :), han tog i som en björn men sen startade den. Höll fan på i över 30 min idag men icke, verkar vara ett riktigt as att få fart på.
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Fyll upp all tid med jobb och plugg så märker ni inte att det är vinter. Så brukar jag göra :näsblod
 

Backe

Farsa
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
Honda motard
Ja fy nu har vintern anlänt!

Åkte förbi den mytomspunna tyresörakan och kunde kallt konstatera att min favoritraka var helt ofarbar pga allt blä som rammlat ner. :huvet

Nä, mycket trevligare å mysa hemma med sin :tuttar å vänta in våren.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Pöjkar, pöjkar...
Det enda jag är ledsen för är att Radical Riders gänget ska ut o festa på lördag.
Äta smörgåstårta, ragga på oskyldiga bejjbs och bete sig. O jag kan inte föja med. :(

Annars kan jag glädja er med att jag nyss såg väderleksrapporten inför helgen. + 5 grader och solchanser här i södra Skåne. Inte en flinga snö så långt ögat kan nå. Planerar en runda med hojen på söndag, bara gliiiiida runt o njuta av att man fortfarande kan köra.
Är ni deppiga där norrut? Stackare, ska se om jag kan lägga upp lite foton sen...
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
TERMINATOR skrev:
Håller med dej helt, det är ju det som är problemet, jag har ju aprilia och vill inte lämna på speed och dom i arboga italianbike elller va dom heter hör ju inte av sig trott 2 samtal och 2 mail, sååå vad ska man göra man måste leta men inte fan betalar jag det priset till carlbarks, aldrig......
Vad ska ingå i din service egentligen? Så får jag grubbla på det? jag är ju inte direkt nån authorizerad verkstad så ... o sen att jag ska göra jobb på andras hojar. Jag är ju försiktig på min hoj, men att jobba på andras hojar betyder att jag måste vara oerhört försiktig.
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Swedie skrev:
Vad ska ingå i din service egentligen? Så får jag grubbla på det? jag är ju inte direkt nån authorizerad verkstad så ... o sen att jag ska göra jobb på andras hojar. Jag är ju försiktig på min hoj, men att jobba på andras hojar betyder att jag måste vara oerhört försiktig.

stift, olja, filter, bromsolja, kylarvätska, allmän översyn och ev ventiljustering.
kan dra ut en verkstadsmanual åt dej som är till både Mille och Falco, den är väl på 380 sidor så jag tar det på jobbet
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top