Berätta hur dåligt ni mår...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
TERMINATOR skrev:
stift, olja, filter, bromsolja, kylarvätska, allmän översyn och ev ventiljustering.
kan dra ut en verkstadsmanual åt dej som är till både Mille och Falco, den är väl på 380 sidor så jag tar det på jobbet
du kan nog hoppa över det. Då detta är inte aktuellt förrän typ efter årsskiftet ändå. Men tar jag på mig jobbet så måste jag först kalkulera på om det är värt det att göra det "billigare" än andra verkstäder.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Swedie skrev:
du kan nog hoppa över det. Då detta är inte aktuellt förrän typ efter årsskiftet ändå. Men tar jag på mig jobbet så måste jag först kalkulera på om det är värt det att göra det "billigare" än andra verkstäder.
klart det är, jag behöver arbetet resten fixar jag själv genom polaren :tomten

Solid snake

Guest
Swedie skrev:

Du kommer nog få många SH:are som lämnar sin hoj till dig. :)

Själv sitter man här hemma, kallt o jävligt, is över hela vägen, ingen flickvän, inget jobb. :(

Men SH är ju bra, tar bort den värsta abstinensen.

JAG VILL ÅKA HOJ!!! :4skrika :gråta

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
tror det vore bättre att du anställer en mekaniker till verkstaden för du har ju ett bra kundunderlag och kan du erbjuda konkurenskraftiga priser så är saken biff :squid=jag på väg hem från siidiis ruffel och båg MC :D :D

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
jaa fyfan, kallt ute. Kan inte köra hoj (har provat), har ingen tjej att mysa med, sitter här, finns inget att göra? men annars är det helt ok :D

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
DJM skrev:
jaa fyfan, kallt ute. Kan inte köra hoj (har provat), har ingen tjej att mysa med, sitter här, finns inget att göra? men annars är det helt ok :D

Mys med Solid snake då :7peta

Nej livet är mörkt ,regningt.... och snart är det julfest igen :banana

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
TERMINATOR skrev:
tror det vore bättre att du anställer en mekaniker till verkstaden för du har ju ett bra kundunderlag och kan du erbjuda konkurenskraftiga priser så är saken biff :squid=jag på väg hem från siidiis ruffel och båg MC :D :D
Går det så pass bra så javisst. Men börjar nog utföra meket själv.

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
Här där jag bor är vintersesongen lika lång som sommar säsongen.. isdäcken åker på i helgen, men borde redan suttit på en par veckor.... :)

Wandaa

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
drz 400 -05
Swedie skrev:
okej, ja olja o filter i sig är ju runt 500kr. sen att jag ska stå o bli svettig tar jag fleeera tusen för :hihi
Om jag lämnar in hojjen te dig, viss summa pengar..får jag se dig svettig då :rodnar :D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Wandaa skrev:
Om jag lämnar in hojjen te dig, viss summa pengar..får jag se dig svettig då :rodnar :D

om du nu måste stå kvar o hänga över mig o din hoj så får du väl det. Bilder o sånt tas det ut extra för. :hihi

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Swedie skrev:
Går det så pass bra så javisst. Men börjar nog utföra meket själv.

Tror det skulle funka med tanke på E-tunas geografiska placering och att det finns ca 10 000 användare här bla bla inte för att alla lämnar hos dej men säkert enheldel, ja du fattar säker hur jag tänker.
kör så det rycker, jag hävdar bestämt att med vettiga priser skulle du kunna konkurera ut många i mälardalen, eller vad tror du själv, och vad tror ni andra?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
TERMINATOR skrev:
Tror det skulle funka med tanke på E-tunas geografiska placering och att det finns ca 10 000 användare här bla bla inte för att alla lämnar hos dej men säkert enheldel, ja du fattar säker hur jag tänker.
kör så det rycker, jag hävdar bestämt att med vettiga priser skulle du kunna konkurera ut många i mälardalen, eller vad tror du själv, och vad tror ni andra?
det roliga är att denna lokal ligger 50 meter ifrån en annan MC-firma. Men jag är som sagt inte ute efter att konkurera ut någon. Bara gå runt... betala för lokalen helt enkelt. Extra i kassan går till Roadracingtävlandet eller bullar.

Socrates

Guest
Tänkte jag skulle förflytta MCn från köket till badrummet i veckan och tvätta av den lite.

Har ju teorin bakom mig....och uppkörning i April...så jag mår ganska bra :)

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
TERMINATOR skrev:

jag kommer att göra mina servicar själv, men ett sjyst ställe med MC lyft å sånt skulle va bra å kunna hyra för en bra slant.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Swedie skrev:
det roliga är att denna lokal ligger 50 meter ifrån en annan MC-firma. Men jag är som sagt inte ute efter att konkurera ut någon. Bara gå runt... betala för lokalen helt enkelt. Extra i kassan går till Roadracingtävlandet eller bullar.

och?? mest kunder vinner :rofl

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Fluxir skrev:
jag kommer att göra mina servicar själv, men ett sjyst ställe med MC lyft å sånt skulle va bra å kunna hyra för en bra slant.

ribboda hyr ut lyft, dom har väl som OK typ gör det själv hall har jag för mej

Last edited:

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Jag mår dåligt för att ni söderifrån har me snö än vad ni förtjänar :gnissla
Men jag mår å andra sidan skitbra av att nyss har kört de första kilometrarna med nya skotern :D
Och för att få den här posten att handla om MC så kan jag väl nämna att suktandet efter sommarens varma dagar (den sukten är iofs inte så stor atm) hjälper en att plugga körkortsteori ;)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln