Micro
Ny medlem
Tjöp hans bil eller hans namnes bil
http://www.blocket.se/stockholm/Opel_Vivaro_1_9cdti_L2_skap_silver_27480772.htm?ca=11&w=1
Undra om det är den där han spanar i när han är ledig?
Tjöp hans bil eller hans namnes bil
http://www.blocket.se/stockholm/Opel_Vivaro_1_9cdti_L2_skap_silver_27480772.htm?ca=11&w=1
Undra om det är den där han spanar i när han är ledig?
Faktiskt fullt utrustad med spaningsutrustning som avlyssningsmikrofoner, fartkameror, vanliga kameror och saftblandare. Han har även sin mc där bak ifall han skulle se en motorcykel som behöver lite mer böter. Fullt utrustad med kylskåp och madrass för spaningsuppdrag runt hela Sverige(Främst mot motorcyklister såklart) - Konstigt att han inte nämner det i annonsen.
har en liknande farbror blå här ner...han heter dock schelander(stavning?), på minner rätt mkt om honom, försöker ta en för allt han kan
rätt kul läsning
Fast nu sitter väl Mr Hamrén bakom pappershögarna? tyckte det va en fågel som viskade det i mitt öra
Please MC GOD, tell me this is true?!?
Ja han sitter i poliskontoret i Solna!
vart själv stoppad av mr Hamrén för ett par år sen.. blev rätt bra bemött måste jag säga, kanske berodde på att jag körde en HD och inte sporthoj... . Ja, en HD.. ..
va rätt kul att träffa den gamla legenden faktiskt, haha
blev några tusenlappar fattigare dock
Fast nu sitter väl Mr Hamrén bakom pappershögarna? tyckte det va en fågel som viskade det i mitt öra
Please MC GOD, tell me this is true?!?
Att nark polisen blev stoppad är en sak möjligtvis men att han efter fått se polis leg så valde han att även ta sin tid att skriva ut en bot för fortkörning även om han visste att boten inte skulle bli mer än avskriven..
Så nej han är inte så omtyckt av sina " kollegor "
True...
Från vilka "källor" har du hört detta? och varför skulle han slutat fara runt i trafiken då? Karln lever ju enbart för att bötfälla alla trafikanter, så om detta är sant så måste han ju sitta bakom sitt skrivbord och skaka av bötfällarabstinens.
"Amerikansk motorcykel i ett svenskt land? skulle inte tro det! det blir böter på detta!"
Skulle dock viljja veta vad anledningen va
polisen: Man får inte bogsera på motorvägen!
Jag: de e klart man får, man får bogsera till närmaste avfart.
Polisen: Får man?
kallas effektivisering, han sitter med bilregistret och skicka ut bot:ar till SportHojs ägare direkt från kontoret bara för att man äger en.
hur hade den där historien slutat om du inte vetat att man får bogsera.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|