Best of Hamrén

DP

aka Dragster Pilota
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
har 2 hjul
Jag kan bara lugna er alla, Tommy strikes again in 2010!!!!!!

Hade igår besök av två av hans MC åkande kollegor på Trafik Polisen och dom bekräftar att Tommy inte kommer att gå i pension på några år ännu dom sa även "Tommy är en jävul på att köra hoj, en effektiv Polis men fan det är något fel på karl'n han kan inte låta något vara och ger oss alla ett dåligt rykte", så det blir att fortsätta ha ögon i nacken....

DP says: Får väll hålla sig från Tokholm i sommar då.....

Hårn1

BikerBoyz
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
eldstorm
Jag kan bara lugna er alla, Tommy strikes again in 2010!!!!!!

Hade igår besök av två av hans MC åkande kollegor på Trafik Polisen och dom bekräftar att Tommy inte kommer att gå i pension på några år ännu dom sa även "Tommy är en jävul på att köra hoj, en effektiv Polis men fan det är något fel på karl'n han kan inte låta något vara och ger oss alla ett dåligt rykte", så det blir att fortsätta ha ögon i nacken....

DP says: Får väll hålla sig från Tokholm i sommar då.....

Ingen fara. Hamrén har bordstjänst i fortsättningen. PGA sitt beteénde bla.

Kneedrag

Guest
Kan inte Kjecop ge oss någon ledtråd?
Har han skrivbordtjänst eller inte?

Mystiken tätnar om mannen som är lika omtalad som GR

Nicotin

Guest
undrar om han kommer ut och hedrar oss med sin närvaro i sommar också el är hans skrivbord en fast punkt fram till pensionen ? :rofl

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Kanske Hamréns gamla? Men lite liten för Hamrén kanske :va http://www.blocket.se/stockholm/Polis_skinnstall__fore_detta_27007031.htm?ca=11&w=3

Vore nice att ratta upp bredvid en polisbumse och brappa med gasen i detta syndigt svarta ställ från den gamla onda tiden, lite mer syndigt än de där fromt blå de har idag.

Läcker Pantaloun de triqote!

Hur kan man få reda på när (om) Hamrén går i pension? Skulle va kul att skramla ihop till en gammal eländig hoj som han måste renovera den sista tiden av livet han tänkt tillbringa på verandan.

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Jag tog och sökte på hamrén på ratsit och fick fram Karl Tommy Hamrén född 51.

Ekvägen som går förbi hans hus ser stundtals rätt nice ut, vad tror ni? Gruppkörning? :yoparty :D

Edit: SKit, fick fram fel adress när jag sökte på eniro. Var ju ett tråkigt bostadsområde han bor i :(

Last edited:

pwillen

Medlem
Gick med
1 Mar 2005
Hoj
2-hjulig
Märklig person, har hört mycket rykten om både det ena och det andra under åren. Är det ingen som sitter på mer info runt snacket om Hamréns inre tjänst. Kolla http://www.zatzy.com/allmaent/363531-rykte-hamren-har-fatt-inre-tjaenst.html
Torskat för honom två gånger. Senaste (sista?) gången när jag gjorde en stillastående burnis på Sveavägen och han fick tok-släpp och körde rätt hårt mot trafiken i vänsterbana för att få ett samtal med undertecknad.

EvilBiker

Bla bla bla
Gick med
17 Apr 2010
Hoj
2006 HayaBusa Turbo Street Fighter
inte en skröna på ngt sätt att hamrén bötfäller kollegor.

en narkotika polis jag träffade ( opps ) berättade många fall där Hamren bötfällde poliser i kronobergsgaraget och även under tyst spaning där dom förföljde misstänkta knark transporter.

Att nark polisen blev stoppad är en sak möjligtvis men att han efter fått se polis leg så valde han att även ta sin tid att skriva ut en bot för fortkörning även om han visste att boten inte skulle bli mer än avskriven..

Så nej han är inte så omtyckt av sina " kollegor "

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...