Jag fick skruva av alla eftermarknadsgrejer om jag bara hängde dit orginal grejerna innan den skrotatdes. Genom att köpa passande reglage så kan jag använda mina pazzo på XJ bygget.
Arrow 3:1 någon ?
Du har såååååå rätt men sitter man och klurar kvällstid samt att de lägger ut sin mailadress och tänkt att det ska fungera som kontaktyta så bör man väl även svara på inkommande mail?
Jag har full förståelse att de har saker att göra upp över öronen, men ett svar är inte för mkt begärt tycker jag.
Trodde det hette kundvård bara.
Inget att brusa upp över eller jobbar du på BikeTHN??
riiing...riiing...Hej och välkommen till....tryck 1 för att...tryck 47 för att...just nu har vi mycket folk i butiken försök senare...
Hmm. Jag ger mig in i debatten och ställer mig lite frågande...
Skickade ett mail för nga veckor sedan till deras verkstad där jag frågade om vad det skulle kosta att byta ett styrlager på en CBR 600RR.
Fick inget svar..... Detta gör mig såååå sugen på att ta min business till Bike. :/
Lyft upp hojen så att framhjulet hänger obelastat i luften.Ööö bara så där från ingen stans.. Men hur vet man att ens styrkager e dåligt? När jag gör inbromsningar så känns det som det vibrerar konstigt i styret hoppas jag inte avbrött allt klagande på bike
Lyft upp hojen så att framhjulet hänger obelastat i luften.
Ryck fram och tillbaka i gaffelbenen och känn om det glappar.
Prova även att svänga fram och tillbaka försiktigt och känn om det hugger, isf har du fått en skada på lagret och då måste det bytas.
Hugger det inte så kan det räcka att spänna lagret.
Vibrationer låter mer som bromsarna.
Styrlager glapp smäller/kluckar mer en gång vid broms,
Ööö bara så där från ingen stans.. Men hur vet man att ens styrkager e dåligt? När jag gör inbromsningar så känns det som det vibrerar konstigt i styret hoppas jag inte avbrött allt klagande på bike
kanske ska prova byta bromsbeläggen fram då.. har ett par nya liggandes. kan ju samtidigt kolla styrlagren.det jag känner e att det hugger men det kommer inget ljus från det o det högger mer vid kraftig inbromsning. kan det va så att jag förstört nåt förra sesongen i o med att jag nyligen lärt mig stegra o tyckte det va as kul.. men det tog ett tag för mig att förstår att jag snart har sönder nåt om jag inte lär mig o landa lite mjukare
maila istället
skulle snarare tippa på att ena bromsskivan har slagit sig dvs inte är helt rak!
Har alltid handlat av Bike Thn. Nöjd som fan!!!!!! :sponsrad
Kan den göra det av att man stegrar?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2