Jag har bestämt mig för att behålla den istället. Pajade tyvärr ryggen i höstas vilket gör att den är jäkligt jobbig att sitta på. Den är iofs cool att titta på med all kolfiber och ädla metaller samt att den låter "bedrövligt" trevligt så den får bli kvar som "tavla". Sedan vad gäller handlare är det väl kanske som du säger att dom flesta beter sig så. Frågan är, varför accepterar vi detta, om folk började be dom flyga och fara och helt enkelt struntade i att byta in sin hoj utan väntade ett år så skulle dom väl bli mer eller mindre tvingade att ändra sig. Med tanke på hur liten marknaden trots allt är i Sverige borde man ju slåss med näbbar och klor för att få behålla sina kunder. Vad som retar mig med just Bike är att dom försöker framställa sig som den lysande stjärnan på MC-Handlarnas "himmel" och jag har som sagt haft just den här diskussionen med dom innan jag handlade av dom första gången där dom bedyrade att det var just så dom jobbade och att dom hatade att hålla på med "hästhandel" utan var verkligen undantaget bland alla MC-Handlare, idiotiskt nog trodde jag på detta. Innan det så handlade jag av Johans MC som iofs alltid behandlade mig shysst, tyckte det blev för långt att åka bara. Om någon har tips på någon vettig handlare tar jag gärna emot dom.
Hmm. Jag ger mig in i debatten och ställer mig lite frågande...
Skickade ett mail för nga veckor sedan till deras verkstad där jag frågade om vad det skulle kosta att byta ett styrlager på en CBR 600RR.
Fick inget svar..... Detta gör mig såååå sugen på att ta min business till Bike. :/
Haha! Finns det något svenskare än att klaga på att folk inte gör något annat än klagar för att sedan själ inte göra något något problemen. Humor!
Jag mailade Bike om kompletta reglage höger och vänster sida Triumph som passar till mina pazzo shorties. Jag bifogade en lista på olika modeller som mina grepp passade till enligt Pazzos hemsida.
Jag mailade Tisdag eftermiddag. Fick svar på Onsdagen. Fick bilder på Onsdagen. Mint condition, allt el, bromspump, behållare 2000:-. Mina Pazzo grepp kostade ca 1500:- på plats i LA så 2000:- tycker jag är helt Ok. Beställde Onsdag. Skall vara skickade Torsdag. Väntar med spänning. Hittills har Bike skött sig bra. Återkommer när paketet dimper ner.
VARNING
jag vil varna emot hela svenska folket. det så att jag hade en mc tillsalu på blocket före sommaren, den blev inte såld, men ibland fick jag mail med olika skambud o en ville byta med ett kylskåp. VA FAN har folk ingen moral längre. därför tycker jag att vi bojkotter hela Sverige. nu ska jag annonsera ut mc´n på mobile.de istället. DÖH
Om kylskåpet fungerade var det väl ett bra byte eller skulle du även få lägga pengar emellan??VARNING
jag vil varna emot hela svenska folket. det så att jag hade en mc tillsalu på blocket före sommaren, den blev inte såld, men ibland fick jag mail med olika skambud o en ville byta med ett kylskåp. VA FAN har folk ingen moral längre. därför tycker jag att vi bojkotter hela Sverige. nu ska jag annonsera ut mc´n på mobile.de istället. DÖH
såååå jävla ansträngande och dyrt att lyfta luren och ringa istället, då hade du haft ett svar innan du hade hunnit räkna till tio men du sitter förmodligen fortfarande och väntar på det där mailsvaret
såååå jävla ansträngande och dyrt att lyfta luren och ringa istället, då hade du haft ett svar innan du hade hunnit räkna till tio men du sitter förmodligen fortfarande och väntar på det där mailsvaret
Men vänta här nu, var inte din hoj bortom räddning efter krashen?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|