Bikemeet in Haychaparall

MR.T_Power

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2003
Hoj
Yamaha RD LQ 125
Nejvbie skrev:
Hänger gärna på er 125 knuttar ;D Ni behöver säkert någon med en större hoj som kan ta hand om er :D

Javisst får du det boy, det är bara roligt, men jag återkommer med en anmälningslista så man vet på ett ungefär hur många som är intresserade, låter ganska bra va?

MVH
Mr.T

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
Therudeboy skrev:
Du åker ju inte dit för att festa i 1 dag. Sen gå gärna och skoja med HA på campingen :D

hells angels är det inget fel på utan det är bandidos som är helt vronga i huvet...
syftar på bikerchurtch som skulle gå in till bandidod men blev portade...fick inte ens prata. :kocko :arsele

men HA fick dom komma i till o dom delade ut 50 bikersbiblar till som med... :tummenupp

vi(crazy kings) hade vårat precis jämte bandidos...snacka om helbrända typer tog hela tiden 2 pers vid ingången till deras lilla inhängnad...o lite fler vakter inne på deras område...
dom var 300 personer ifrån bandidos på Bike meet...hehe :fatta! :fatta!

kom hit ner nu i sommar såå blir det partaj...

däckade förra gången emmellan campingen o high chapparall på en lite ö...

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
MR.T_Power skrev:
Javisst får du det boy, det är bara roligt, men jag återkommer med en anmälningslista så man vet på ett ungefär hur många som är intresserade, låter ganska bra va?

MVH
Mr.T
Javisst! Ja kommer iaf! :yoparty

Therudeboy

Guest
Cyanid skrev:
hells angels är det inget fel på utan det är bandidos som är helt vronga i huvet...
syftar på bikerchurtch som skulle gå in till bandidod men blev portade...fick inte ens prata. :kocko :arsele

men HA fick dom komma i till o dom delade ut 50 bikersbiblar till som med... :tummenupp

vi(crazy kings) hade vårat precis jämte bandidos...snacka om helbrända typer tog hela tiden 2 pers vid ingången till deras lilla inhängnad...o lite fler vakter inne på deras område...

Sjyssta pojkar allihopa.

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
ingen åldersgräns var juh moppecamping förra året också...rakt fram där man kommer in...skitfränt...ingen åldersgräns vad jag vet iallafall till detta års bike meet

Therudeboy

Guest
Jag har varit där innan jag var myndig så det tror jag ska gå för er oxå. fast ni är ju utbölingar ;)

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
hehe...joo..har alldrig behöft betala varesif för high chapparall eller bikemeet...får band..
en nu så kan man komma in där hur lätt som hels hela området är uppet...var inne där med mopparna för 2 år sen o spann runt i sanden vid cowboy showen..hehe

AddE <TM>

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2003
Hoj
f.d. apriliaägare, Bytte den mot ett mellankort
tittar man på bilderna på hemsidan, så ser det i mina ögon mest ut som att massa gubbar me biffiga ölmagar kommer me sina pök på deras customhojjar å dricker bira där =/

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
_callee skrev:
behöver de vara nåt mer? ;p

klart fan! det är för mycket krom och stora fotplattor och ölmagar.. vi får komma dit och liva upp med lite japsplast!

MR.T_Power

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2003
Hoj
Yamaha RD LQ 125
Javisst, men nästa år är det vi 125:eek:r som ska synas och höras och nu en uppmaning till er alla ni som har kompissr som äger någon sort av 125:a eller dyl, att fråga om dem är intresserade av nästa års bikemeet?

MVH
Mr.T

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
MR.T_Power skrev:
Är det någon som har planer på att ta sig själv och sin 125.a till Swedish Bikemeet 2004 som är som vanligt i highchaparral.

Som vanligt krockar det VÅLDSAMT med Bike Weekend i Västerås.

...om det nu är det som ska köras på johannisbergs Flygfält, SDC's hojklasser ska iaf köra där den 12-13 Juni.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Klart man ska dit, precis som detta året och förra året var det planerat.

Alltid kommer det nåt ivägen :(
Ingen hoj, hojen e inte klar, utan hoj osv osv.

750RR

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Cyanid skrev:

Då tältade du väldigt långt ifrån CK eftersom dom har sitt område mellan Bikerchurtch å HA

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024