Bilder från B-racet på Sviestad 21/9

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Mattias skrev:
Lite, tydligen. Mer körning av rätt sort så bygger han på musklerna, sen är problemet borta.

Japp. Om inte så får han göra en Kenny Roberts och operera underarmarna. :skrämd

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
valmers skrev:
Det verkar inte ha varit speciellt effektivt i Roberts fall.

Jag tror i och för sig inte att det beror på underarmarna att Kenny inte har varit sig själv de 3 senaste säsongerna.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Mattias mek fungerade fint. Nu har krampen flyttat sig från underarmen ner till tummens infästning. Betydligt mer acceptabelt. Nu var jag ju till o med vid medvetande när jag kom i mål och tog mig av hojen för egen maskin. Beach 2004 är för posers. Snart inleds Race 2004 där muskliga underarmar och kraftiga fingrar är målet!

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
Torkel skrev:
Sisådärja, 10MB bilder finns nu på LMS hemsida! http://www.lms.se om någon missat det, leta sedan under resultat...
Något mycket fokus på LMS förare kanske men det gör ju inget! :rock

Finfina bilder och av dessa kan man (med lite vilja) se.

* LMSare verkar vara glada utan hjälm på
* LMSare verkar vara arga/bestämda med hjälm på
* LMSare tycker om IXS
* Torkel har händerna under täcket (handduken?)
* #82 måste vara en hyvens prick eftersom han får vara med på så många bilder.

:hej

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Don Quixote skrev:
Mattias mek fungerade fint. Nu har krampen flyttat sig från underarmen ner till tummens infästning. Betydligt mer acceptabelt. Nu var jag ju till o med vid medvetande när jag kom i mål och tog mig av hojen för egen maskin. Beach 2004 är för posers. Snart inleds Race 2004 där muskliga underarmar och kraftiga fingrar är målet!

Så det blir en fullsäsongssatsning nästa år?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Så det blir en fullsäsongssatsning nästa år?

Japp!! Det ska mycket till för att stoppa det. Ska försöka att inte åka och jobba utan i stället ha spänn så det räcker. En snål vinter stundar.
Hojen ska inte göras mycket med. Som Chrille sa "Det är så svårt att snacka fjädring och inställningar med dig för när man frågar hur det känns säger du bara att allt är perfekt" ;) Ny gaffelolja och ev. ett par hårdare fjädrar får det nog bli dock då man inte kan bromsa så där väldans hårt innan det börjar studsa duktigt. Bakdämparen lämnas som den är för stunden då den varken äter däck eller beter sig underligt.
520 kedja och drev är också på tapeten då jag inte ens lägger i 5an på Åsenrakan.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Don Quixote skrev:
Japp!! Det ska mycket till för att stoppa det. Ska försöka att inte åka och jobba utan i stället ha spänn så det räcker. En snål vinter stundar.
Hojen ska inte göras mycket med. Som Chrille sa "Det är så svårt att snacka fjädring och inställningar med dig för när man frågar hur det känns säger du bara att allt är perfekt" ;) Ny gaffelolja och ev. ett par hårdare fjädrar får det nog bli dock då man inte kan bromsa så där väldans hårt innan det börjar studsa duktigt. Bakdämparen lämnas som den är för stunden då den varken äter däck eller beter sig underligt.
520 kedja och drev är också på tapeten då jag inte ens lägger i 5an på Åsenrakan.

Fusk! Du har ju tid och pengar att köra så det räknas inte. Jag vill också har råd och tid! :gråta

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Goodstuff skrev:
Fusk! Du har ju tid och pengar att köra så det räknas inte. Jag vill också har råd och tid! :gråta

Du får helt enkelt göra som jag kommer göra; ta dig tid och ta dig råd. :tummenupp

Mad Moose

Livet efter RR
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Stockholm City Bikes
Don Quixote skrev:

Det är nog bäst du tränar hårt, för annars lär du få kramp så det räcker, när du försöker köra ifatt mig. :hej

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Damn! GalneÄlgen är på hugget efter helgens nederlag mot märkesbrodern. This will be interesting..

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chrille skrev:
Damn! GalneÄlgen är på hugget efter helgens nederlag mot märkesbrodern. This will be interesting..

Tänk om nupparen blandar sig i diskussionen också. Fast det är väl ingen risk.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
håkanolsson skrev:
OK, nu har jag skickat länk till Torkel-LMS. 14 st bilder från i Söndags. Vi får se om han lägger ut.

Öhh, lägg ut den här istället, torkel ska väl inte ha ensamrätt? ;)

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Mad Moose skrev:
Det är nog bäst du tränar hårt, för annars lär du få kramp så det räcker, när du försöker köra ifatt mig. :hej

The force is strong in this one...

Men om vi ska vara ärliga och se till helgens resultat är det nog du som bör lägga upp en träningsplan ;)
Det känns som vi kommer ha fler drabbningar nästa år! Ser fram mot det :crash

håkanolsson

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Husaberg
oFFkeFF skrev:
Öhh, lägg ut den här istället, torkel ska väl inte ha ensamrätt? ;)

Det är en zip. Men även om det inte var, så har jag lovat bort till dem. Jag brukar aldrig hålla vad jag lovar så jag tänkte prova-på, som omväxling.

/h

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
håkanolsson skrev:
Det är en zip. Men även om det inte var, så har jag lovat bort till dem. Jag brukar aldrig hålla vad jag lovar så jag tänkte prova-på, som omväxling.

/h

Det är allså intimbilder?

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Håkans 14 fina bilder finns nu till allmänt beskådande på samma ställe som de övriga bilderna!

Mad Moose

Livet efter RR
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Stockholm City Bikes
Don Quixote skrev:
The force is strong in this one...

Men om vi ska vara ärliga och se till helgens resultat är det nog du som bör lägga upp en träningsplan ;)
Det känns som vi kommer ha fler drabbningar nästa år! Ser fram mot det :crash

Nääää vi räknar väl bara kvalet, :p, nähä.
Ok da jag ilar direkt till gymmet. :rock

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...