Mattias skrev:Lite, tydligen. Mer körning av rätt sort så bygger han på musklerna, sen är problemet borta.
Japp. Om inte så får han göra en Kenny Roberts och operera underarmarna.

Mattias skrev:Lite, tydligen. Mer körning av rätt sort så bygger han på musklerna, sen är problemet borta.
McB skrev:Japp. Om inte så får han göra en Kenny Roberts och operera underarmarna.![]()
valmers skrev:Det verkar inte ha varit speciellt effektivt i Roberts fall.
Torkel skrev:Sisådärja, 10MB bilder finns nu på LMS hemsida! http://www.lms.se om någon missat det, leta sedan under resultat...
Något mycket fokus på LMS förare kanske men det gör ju inget!![]()
Don Quixote skrev:Mattias mek fungerade fint. Nu har krampen flyttat sig från underarmen ner till tummens infästning. Betydligt mer acceptabelt. Nu var jag ju till o med vid medvetande när jag kom i mål och tog mig av hojen för egen maskin. Beach 2004 är för posers. Snart inleds Race 2004 där muskliga underarmar och kraftiga fingrar är målet!
McB skrev:Så det blir en fullsäsongssatsning nästa år?
Don Quixote skrev:Japp!! Det ska mycket till för att stoppa det. Ska försöka att inte åka och jobba utan i stället ha spänn så det räcker. En snål vinter stundar.
Hojen ska inte göras mycket med. Som Chrille sa "Det är så svårt att snacka fjädring och inställningar med dig för när man frågar hur det känns säger du bara att allt är perfekt"Ny gaffelolja och ev. ett par hårdare fjädrar får det nog bli dock då man inte kan bromsa så där väldans hårt innan det börjar studsa duktigt. Bakdämparen lämnas som den är för stunden då den varken äter däck eller beter sig underligt.
520 kedja och drev är också på tapeten då jag inte ens lägger i 5an på Åsenrakan.
Goodstuff skrev:Fusk! Du har ju tid och pengar att köra så det räknas inte. Jag vill också har råd och tid!![]()
Don Quixote skrev:Japp!! Det ska mycket till för att stoppa det. Ska försöka att inte åka och jobba utan i stället ha spänn så det räcker. En snål vinter stundar.
Hojen ska inte göras mycket med. Som Chrille sa "Det är så svårt att snacka fjädring och inställningar med dig för när man frågar hur det känns säger du bara att allt är perfekt"Ny gaffelolja och ev. ett par hårdare fjädrar får det nog bli dock då man inte kan bromsa så där väldans hårt innan det börjar studsa duktigt. Bakdämparen lämnas som den är för stunden då den varken äter däck eller beter sig underligt.
520 kedja och drev är också på tapeten då jag inte ens lägger i 5an på Åsenrakan.
Chrille skrev:Damn! GalneÄlgen är på hugget efter helgens nederlag mot märkesbrodern. This will be interesting..
håkanolsson skrev:OK, nu har jag skickat länk till Torkel-LMS. 14 st bilder från i Söndags. Vi får se om han lägger ut.
Mad Moose skrev:Det är nog bäst du tränar hårt, för annars lär du få kramp så det räcker, när du försöker köra ifatt mig.![]()
oFFkeFF skrev:Öhh, lägg ut den här istället, torkel ska väl inte ha ensamrätt?![]()
håkanolsson skrev:Det är en zip. Men även om det inte var, så har jag lovat bort till dem. Jag brukar aldrig hålla vad jag lovar så jag tänkte prova-på, som omväxling.
/h
soppatorsken skrev:Det är allså intimbilder?
Don Quixote skrev:The force is strong in this one...
Men om vi ska vara ärliga och se till helgens resultat är det nog du som bör lägga upp en träningsplan
Det känns som vi kommer ha fler drabbningar nästa år! Ser fram mot det![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |