McB skrev:Anders "Nesse" Nilsson, svart som synden.
McB skrev:Nesse igen, denna gång visar han vem som hjälper honom lyckas i rejsen.![]()
McB skrev:Fredrik "Zoulfly" Sörebo, kameraägare.![]()
soppatorsken skrev:Jadjävlar! Jag fastnade på foto!!!!
Angående packning av bilar osv så satt jag och tittade på Zoulfly när han packade sitt släp. Den mannen måste jobba som stuvare för det gick inte in ett rizzlapapper till där.
ZoulFly skrev:YeahBra bilder, Mackan. Skivorna med resten ligger i postens händer nu förresten.
ZoulFly skrev:Ah, det är ju kul om nån fått för sig att det låg nån form av planering bakom den packningenMen det syntes väl rätt tydligt på vårat "depåområde" att det felas nåt väldigt viktigt på området Ordning&Reda
Men jag kan ju alltid hävda att vi har en ny strategi när vi bygger upp våran depåplats: Vi sprider ut sakerna så gott det går över så stor yta som möjligt för att på så sätt minimera risken för att en eventuell brand ska kunna sprida sig
![]()
Torkel skrev:Sisådärja, 10MB bilder finns nu på LMS hemsida! http://www.lms.se om någon missat det, leta sedan under resultat...
Något mycket fokus på LMS förare kanske men det gör ju inget!![]()
Goodstuff skrev:Mycket roliga bilder. Gillar speciellt den när jag rundar Pelle på yttern i Bergskurvan...![]()
Goodstuff skrev:Mycket roliga bilder. Gillar speciellt den när jag rundar Pelle på yttern i Bergskurvan...![]()
McB skrev:Vem rundar vem sade du?![]()
Chrille skrev:Syns ju med en gång att GS är på väg att skära in framför iom sitt råa effektövertag!
Chrille skrev:Sketsnygg körning! Han var chanslös!
Men är det vekligen Pelle? Fanns det flera pellar på R1or?
Jag vet att det sitter en Pelle på #9 som är en löjligt lik R1, men det blir ju skrattretande om det sitter en Pelle på denna med då de är intill förväxling lika hojar...
McB skrev:Ja, om man tittar riktigt noga så...![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |