Torkel skrev:T yrannosaurus R e X![]()
Vilseledande marknadsföring på hög nivå.
Torkel skrev:T yrannosaurus R e X![]()
McB skrev:Vilseledande marknadsföring på hög nivå.![]()
Goodstuff skrev:Förvisso men den startade, gick i mål och jag var glad. Vad gjorde din knullputsade R-6?![]()
Goodstuff skrev:Förvisso men den startade, gick i mål och jag var glad. Vad gjorde din knullputsade R-6?![]()
Chrille skrev:Hört i vanen hem från Linkeboda:
"Átt hålla på att tvätta o putsa hela tiden är för brudar o böcklingar"
"Tack för den..."
McB skrev:...
Skämt åsido, är det något fel på att ha en välvårdad motorcykel, förutom det uppenbart negativa med att den håller bättre, ser snyggare ut och genererar mer pengar vid försäljning?![]()
Relapse skrev:Mattias ser snabb ut på Donkey Kongs hoj.
Mattias skrev:Jenny, jag är väldigt känslig för felinställda reglage. DonQ hade problem med "arm pump", så jag provsatt hojen och kom fram till en revolutionerande (nåja) lösning.
Mattias skrev:McB, det är en hemlis, serru... Factory inside info och grejer.
McB skrev:Inga hemlisar!Berätta nu, annars berättar jag vad jag såg dig göra i Chrilles depåtält när du trodde att du var ensam.
![]()
Goodstuff skrev:Det enda som inte är i bra skick på min hoj var magkåpans infästning men det kan ju bero på att det är det enda hemmapulet. Det är kul att ha bra ordning på grejerna tycker jag.
valmers skrev:Här vill gärna undertecknad, som sett Goodstuffs två fyrhjuliga fortskaffningsmedel hemma hos höga vederbörande, lägga in en brasklapp.
Mattias skrev:ÅHNEJ! INTE DET!!! Vi flyttade in bromsgreppet på styret för bättre hävarm, okej?!
McB skrev:Okej, då vet jag det. Hjälpte det?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |