Bilder på medlemmar

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Nä, själ har la inget med utseende att göra? :) Eller vad tycker du?
Jag tänkte nog mer på vilka inre kvaliteer som finns kvar på morgonkvisten efter en natts, eller månads krökande, iaf för mig..

Äsch..fröken Fotograf har en vit period sen ett halvår så något krökande var det inte frågan om för hennes del ;)...En del av hennes kvalitér finns att beskåda i "Dagens Bild" tråden ;) lite då och då ! De inre finns kvar ännu efter 8 år med en själlös jävel som jag...

Eller menar du att en chey måste vara ful som stryk och gammal som gatan för att besitta "inre kvalitér" ?

Last edited:

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Du är en tragisk idiot. :dummer

Åh, vilken komplimang.. Man får tacka.
Du kanske vill mörda mig lite med ditt häftiga gevär också?
Jag skulle faktiskt tro och hoppas att du är en fredsbevarande godhjärtad svensk soldat. Men humor har du då fan ingen..

Last edited:

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Bandit 1200
Jag skulle faktiskt tro och hoppas att du är en fredsbevarande godhjärtad svensk soldat. Men humor har du då fan ingen..

Måste göra dig besviken, men jag har inget häftigt gevär.

Humor?
Du förefaller vara mer rasist än humorist...

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E

NoPinky tycks då ha en bra mycket sundare inställning till rasism än vad du har. Du har blivit varnad.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Här gäller det då att vara pk och inte nån oliktänkande jävel för då får man sig en tillrättavisning av någon fröken präktig...

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Då drar vi upp en bild på mig....från Speedweekend i Orsa 2011 sent på fredagkvällen.

Bifogat

• 198523_10150104490596924_3091451_n.jpg
    198523_10150104490596924_3091451_n.jpg
    51.1 KB · Visningar: 393

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Här gäller det då att vara pk och inte nån oliktänkande jävel för då får man sig en tillrättavisning av någon fröken präktig...

Så att ställa sig emot uttryck som "sandneger" är att vara präktig? Reglerna på SH är rätt tydliga vad gäller rasistiska kommentarer också så vitt jag kan se.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Så att ställa sig emot uttryck som "sandneger" är att vara präktig? Reglerna på SH är rätt tydliga vad gäller rasistiska kommentarer också så vitt jag kan se.

Jag ser inget rasistiskt i det. Kanske är du överkänslig - vad vet jag ? Paradoxalt nog tycks det vara Svenskar som lider av rasistnoja och är så fixerade och uptight, mer än vi som är första generationens invandrare. Skulle någon kalla mig för Ivan Suput eller Sandryssen, Vodka Tankern skulle jag bara skratta gott.

Det är sorgligt det här...Svensken står med mössan i hand och bugar sig i sitt eget land och får ursäkta sig för att någon kan alltid hitta något rasistiskt i allt. Tom substantiv som "negerboll" har förbjudits och glass som "nogger" har diskuterats....shit vad ni är förtryckta och körda och det mest tragiska är att det är ni själva som trycker ner varandra...:dummer

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Jag ser inget rasistiskt i det. Kanske är du överkänslig - vad vet jag ? Paradoxalt nog tycks det vara Svenskar som lider av rasistnoja och är så fixerade och uptight, mer än vi som är första generationens invandrare. Skulle någon kalla mig för Ivan Suput eller Sandryssen, Vodka Tankern skulle jag bara skratta gott.

Det är sorgligt det här...Svensken står med mössan i hand och bugar sig i sitt eget land och får ursäkta sig för att någon kan alltid hitta något rasistiskt i allt. Tom substantiv som "negerboll" har förbjudits och glass som "nogger" har diskuterats....shit vad ni är förtryckta och körda och det mest tragiska är att det är ni själva som trycker ner varandra...:dummer

Alla är vi olika och just därför är inlägget borttaget. Folk får välja själva vad dom slänger sig med för typer av uttryck men jag ser gärna att forumet är civiliserat och trevligt. Nånstans måste en gräns dras och som jag sa tidigare, reglerna är rätt tydliga vad gäller kommentarer liknande den som togs bort.

Nog om detta nu. Låt tråden återgå till det den var till för.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Stormen i ett vattenglas har bedarrat, lugnet lägger sig återigen i bildtrådenImageUploadedByTapatalk1346437919.085128.jpg
Men ni har inte sett det sista av mig och min heliga ko än.

Det råkar nämligen förhålla sig så go vänner, att jag reser en del.. Har vänner av alla hudfärger, bröder och systrar som bekänner sig till alla dom större religionerna i världen, människor från alla 5 världsdelar som jag kallar min förlängda familj. Och jag accepterar inte att nån bonnläpp som inte vågar lämna sverige obeväpnad och utan ett regemente i ryggen skäller mig för rasist. Nu vet ni. Nog om det.

Last edited:

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Alla är vi olika och just därför är inlägget borttaget. Folk får välja själva vad dom slänger sig med för typer av uttryck men jag ser gärna att forumet är civiliserat och trevligt. Nånstans måste en gräns dras och som jag sa tidigare, reglerna är rätt tydliga vad gäller kommentarer liknande den som togs bort.

Nog om detta nu. Låt tråden återgå till det den var till för.

men bilder som innehåller främlingsfientliga symboler är helt okej? Sida 100.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin