Bilder på medlemmar

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hallau brewden, sewgen på en fika?
Eller kanske en bit golonka eller en tallrik flaki på nån vägkrog i närheten?

hahaha du valde det värsta av det äckligaste! :D :D om du aldrig vill träffa en tjej igen så bjud henne på det!!
 

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
Jag ser inget rasistiskt i det. Kanske är du överkänslig - vad vet jag ? Paradoxalt nog tycks det vara Svenskar som lider av rasistnoja och är så fixerade och uptight, mer än vi som är första generationens invandrare. Skulle någon kalla mig för Ivan Suput eller Sandryssen, Vodka Tankern skulle jag bara skratta gott.

Det är sorgligt det här...Svensken står med mössan i hand och bugar sig i sitt eget land och får ursäkta sig för att någon kan alltid hitta något rasistiskt i allt. Tom substantiv som "negerboll" har förbjudits och glass som "nogger" har diskuterats....shit vad ni är förtryckta och körda och det mest tragiska är att det är ni själva som trycker ner varandra...:dummer

För mig personligen betyder neger (negro från latin) svart. Inget fel, inget rasistiskt. Kan använda uttryck som neger till vänner och nära och kära. Men jag förstår också att många kan ta illa vid sig så skulle aldrig använda ordet in public för att beskriva någon eller tilltala någon.

Men kom ihåg, du ska vara stolt för att du är Svensk, förutom om du är svensk :död
Älskar den mentaliteten, gogo Mona Sahlin :rolleyes:
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
ImageUploadedByTapatalk1346472222.342679.jpg
Nummerplåten på min indiska sporthoj hetsade folkgrupp nåt grovt! Vart vi än åkte hetsade den folkgrupp.
Muslimer, sikher, hinduer och jainister blev så sjukt kränkta att dom slängde sig in på sporthoj.com och bad om att få mitt konto utplånat för evig tid :D
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Vita kränkta män... ja det är inte lätt att leva i dagens samhälle när man inte ens kan få sparka på folk som redan ligger.

Tänkte bjussa på en bild för att inte bli helt OT men den här datorn är helt tom ...nåväl jag ser ut ungerfär som avataren :crash

Man skall icke sparka på de som ligger, ety man kan halka i blodet.
Denna tråd skulle vara meningslös om alla gjorde som du, jag och slowroller.
Avatarbild FTW!
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
hittade en hyffsat färsk bild .... redigerade bort dom oviktiga som kanske inte vill bli förknippade med SH :brinnerup

2vajrj7.jpg



(hoppas ingen tar illa upp att vi gör "djävulstecken" )
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top