Bilder på medlemmar

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
hahaha du valde det värsta av det äckligaste! :D :D om du aldrig vill träffa en tjej igen så bjud henne på det!!

Golonka och flaki är fan det bästa...palce lizac för fan !
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
asså , vaede det för fel på vanlig mat typ Blodpudding å sånt ? :brinnerup

Finns blod"pudding" i Polen oxå, men smakar helt annorlunda. O är faktiskt godare, solly! :)

Men nä, det är inget fel på vanlig mat. Föredrar det alla gånger framför polsk mat då den oftast är väldigt "tung".
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Då gillar du säkert bigos oxå. Uärk....jag föredrar pirogi z grzybami. ;)

Älskar bigos...annars köper jag flaki med jämna mellanrum och försöker skicka de på cheyen som tycker jag är ett äckel :D

Blodpudding är väl närmast...KASZANKA va ? Tung blir man själv om man inte tränar tillräckligt och går ner sig he he ;)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Usch, hahaha ja gillar inte något av det. :D Polacker o kål är en match made in heaven! hahahah....fattar inte grejen.

Japp stämmer bra. Ja klart, man kan bli tung av svensk mat oxå. Mena att polsk mat är maffig, mycket gjort i deg tex. Jag älskar golombki. Ahhhh det var länge sen!! Måste åka till mormor! :D :D

Älskar bigos...annars köper jag flaki med jämna mellanrum och försöker skicka de på cheyen som tycker jag är ett äckel :D

Blodpudding är väl närmast...KASZANKA va ? Tung blir man själv om man inte tränar tillräckligt och går ner sig he he ;)
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja fan lite OT här nu.

Vi kan enas om att polsk mat är mat det med och att gemene sporthojsförare inte alls är så snygga o häftiga som man trodde alla var under hjälmen när man va liten.
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Stämmer ganska bra, sitter i stortoppen på Gladan. Med Tre Kronor i bakgrunden.

Stortoppsgast? Hemsk placering, var själv förtoppsgast första gången jag seglade. Trodde inte jag var höjdrädd, men när jag stod på ringarna däruppe i hyfsad sjö och blåst samtidigt som man försöker knyta toppseglen med båda händerna och hålla sig fast med ögonbrynen så blev jag tvungen att omvärdera den saken... :gnissla

Hur kommer det sig att var ombord där förresten?
 

Whiskey

Medlem
Gick med
23 Mar 2011
Ort
Västerhaninge
Hoj
Brittisk Trepip, Österikiskt äventyrsmonster
Stortoppsgast? Hemsk placering, var själv förtoppsgast första gången jag seglade. Trodde inte jag var höjdrädd, men när jag stod på ringarna däruppe i hyfsad sjö och blåst samtidigt som man försöker knyta toppseglen med båda händerna och hålla sig fast med ögonbrynen så blev jag tvungen att omvärdera den saken... :gnissla

Hur kommer det sig att var ombord där förresten?

Jajamen, visste redan sen innan att jag var höjdrädd, och inte blev det bättre av att stå på ringarna i hög sjö och regn...:va Men det var en intressant upplevelse att hålla i sig samtidigt som man skulle knyta ihop skiten.

Seglade under 3 veckor med sjövärnskåren. :tummenupp
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top