Men rätta honom. Man får ju klåda på gula fläcken, eller vad den heter?
Men rätta honom. Man får ju klåda på gula fläcken, eller vad den heter?
Nä, han blir bara kränkt hela tiden..Men rätta honom. Man får ju klåda på gula fläcken, eller vad den heter?
Hade svarat om du inte sär skrivit.
(Nej, det hade jag inte. Okänd värld.)
Är det i sär skolan man lär sig sär skrivning?Hade svarat om du inte sär skrivit.
(Nej, det hade jag inte. Okänd värld.)
Är man mindre be gåvad om man är från Alby?Jag behöver inte va så smart.....Jag är ju från Alby!
Nej det är i livets hårda elektronikskola och med affärs kontakter från exotiskaländer.Är det i sär skolan man lär sig sär skrivning?
Ja, och jag vet precis när man använder Versaler också!Nä Absolut inte!..Men du är ju så smart
Nej, man är sär behandlad i sär skolan tror de som bestämmer om in klud ering!Är det i sär skolan man lär sig sär skrivning?
Inte än, kollade brillorna efter mckörningen idag, ett knott idag jämfört med förra helgen som scorade 10 st.Är det vinter redan?
Där vissa är finns det alltid en affärs kontakt nära till hands som befinner sig i en för alla andra okänd klimat zon! Så svaret är: ja!Är det vinter redan?
Sär skriver du för att jäv las eller är du helt en kelt ord blinnnd?Där vissa är finns det alltid en affärs kontakt nära till hands som befinner sig i en för alla andra okänd klimat zon! Så svaret är: ja!
Sär skriver du för att jäv las eller är du helt en kelt ord blinnnd?
Hörrö, inte va oförskämd i min tråd bitte !!!Nä han är dum i huvudet..
Hoppas du noterade tillrätta visningen.Nä han är dum i huvudet..
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|