Guldis
Ny medlem
Dom är bra!
Bromsoken suger
Oki oki tack då blir de skivor och klossar där oken ska vara okej .
Dom är bra!
Bromsoken suger
Kallavfettnigen funkar ok tycker jag.
Spolarvätskan lika så, även om den luktar lite gammeldanskt så är den helt ok
Oki oki tack då blir de skivor och klossar där oken ska vara okej .
Kallavfettnigen funkar ok tycker jag.
Fick ett depåställ fram i julklapp förra året. Funkar också helt ok. Kanske inte det stabilaste på marknaden. men det duger finfint
Klossar va inte jag nöjd med. Köpte detpå biltema till min gamla golf 2a. Bromsade ner för angeredsbacken och stannade vi rödljuset. Det brann om bromsarna. Världens rök.Men de kyldes snabbt ner när jag börja köra igen iof.
Det roliga var att jag sa till min kompis att jag tyckte de tog bra för att vara "skit" precis innan vi stanna
Var iväg å köpte ett par nyssVar på Biltema igår och såg till min förtjusning att dom nu också säljer barkbusters med aluskena i
Hittar iofs inte på hemsidan än, men 250pix har jag för mig att dom kostade.
Det vanliga stödet med bara piggarna funkar för mig iaf. Visst, kunde ha varit stabilare när man vrickar på hojen, men det ska man väl ändå inte göra när den står på stöden?
Var på Biltema igår och såg till min förtjusning att dom nu också säljer barkbusters med aluskena i
Faan va guuutt... då blire väl te o handla ett par så ja har te båda bågarna dårå
Har du köpt dem? Du får recensera dom åt mig. Nu hänger allt på dig om jag ska köpa dem
Jag har köpt, inget att klaga på. =)Har du köpt dem? Du får recensera dom åt mig. Nu hänger allt på dig om jag ska köpa dem
Var på Biltema igår och såg till min förtjusning att dom nu också säljer barkbusters med aluskena i
sjukt billigt!
Spolarvätskan är skit tycker jag. I alla fall den koncentrerade. Hade en flaska låg i bilen och under dagen när jag jobbade han hela flaskan frysa till is
Då är rustas bättre. om man blandar 50/50
Är det bara jag som stör mig att MC kategorin på hemsidan ligger i BIL sortimentet? MC förtjänar en egen del!
Äh, så länge mc-prylarna hamnar först i katalogen så spelar det inte så stor roll.Det har också retat mig ett bra tag nu. Varför fixar dom inte det nån gång?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|