Haha! Jag läste "däckvärmare"... Det där är la fan inga däckvärmare
JAHA! backvarnare
HEHEHE.- hade jag gjort samma miss hade jag letat som faaan efter biltemas däckvärmare... hoppas föresten dom släpper de snart.. borde ju inte bli så jäkla dyrt.
Haha! Jag läste "däckvärmare"... Det där är la fan inga däckvärmare
JAHA! backvarnare
Återkommer när jag vet, ska köpa sidoväskorna själv inför semestern! Men jag har för mig (rätta mig ni som har väskorna idag om jag har fel) att det sitter en förstärkning av något slag på den delen som ligger in mot avgasröre. Hade hur som helst inga problem med sporthojen men har inte provat på LC4an ännu. Hinner du före mig så höra gärna av dig
Jag hade samma problem på DR'n då det bevisligen smälter väskor enligt enstånka forum. Biltema har väskhållare som kan hålla väskan från avgasröret. Jag monterade på och de fungerar bra under testtrippen på ca 20 mil.
Har miniblinkers från biltema och jag är inte nöjd med dom.
Oljan ska jag aldrig köpa i biltema, trots att jag har en rätt så gammal MC.
Ska köpa Motul 4-takt Delsyntetisk plus ny oljefilter för 550kr. Så blir jag säker på att min motor och andra delar, mår bra
Jag tycket så. Att köpa motorolja i biltema är som att köpa kött från Lidl. Liknar kött, men smakar inte så bra, som en svensk kött från tex. City gross.
Någon som vet om det är skyltbelysning integrerat i deras LED bakljus?
http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/LED-Bakljus-mini/
Kommer testas ut under vecka 31. Då blir det motardtouring i Norge
Tack för det tipset. Ska köpa en sån när det bär av till biltema.
Jag har Biltemas depåstöd, både till fram och bakhjul. Till det bakre skaffade jag bobiner och gaffelhakar- funkar bra. Dock bör du efterdra insexskruvarna till hjulen(gäller även framstödet). Byt även ut de plastklädda justerskruvarna till gaffelhakarna/vinkelplattorna mot ett par vanliga bultar så sitter allt på plats mycket bättre. Främre stödet är av den typen man kör upp i gaffelbenen, och det funkar bra det med. Helt klart värt pengarna tycker jag. Biltema har även ett depåstöd som går upp i styrhuvudet, och om det har jag hört en del klaga på en för klen konstruktion, som gjort att det vikt sig.
Kan redan nu tala om att det inte är några problem med dessa väskor! Man behöver inte dra dom så dom ligger dikt mot röret, men även om det kommer emot avgasröret så håller grejerna utan att brännas
Jag körde på en LC4a, det är gott om remmar så väskorna sitter kalasbra även ovanpå sadeln, skulle dock dragit dom under sadeln för komforten vid skuts. Jag är riktigt nöjd med dessa väskor! http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Bagage/Sadelvaskor/
Låter bra. Var och inhandlade väskor och lite annat igår så det ska testas ut under nästa vecka.
Ja att de var en "banhoj" spelar ju stor rollTja alla!
Vad har ni för synpunkter på biltemas depåstöd? Har en cbr600 -03a banhoj som jag behöver depåstöd fram o bak.
Tja alla!
Vad har ni för synpunkter på biltemas depåstöd? Har en cbr600 -03a banhoj som jag behöver depåstöd fram o bak. Sökte lite här på sh men fann inte så jätte mycket info el åsikter om de var bra el dåliga. Fram va tydligen lite sämre då de kunde vika sig, men tråden var från -09, kanske har bättrat sig lite sen förra året?
Give me what u got!
Jag tror det, det finns nämligen ett likadant lyse som inkluderar nrplåtshållaren och den har skyltbelysning!
Inte för att vara sådan men jag tror inte att det är samma lysen och jag tror inte att den har skyltbelysning.
LED-bakljus, krom
LED Bakljus, mini
Har tittat efter nån typ av sits när man ska åka långt, har hittat airhawk men det kostar ju runt tusenlappen, var in på biltema o hittade: http://www.biltema.se/sv/Fritid/Friluftsliv/Camping/Sjalvuppblasande-kudde/
Testade lite ikväll, o den ska nog funka bra till touringresor
Ja att de var en "banhoj" spelar ju stor roll
Kan tillägga att biltemas bromrengöring förövrigt är jäkligt bra och billig, nackdelen är att flaskorna är för jävla små, tar slut direkt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|