empo021
Bannad
hur är deras fatbar? nån som slagit omkull?
har hört från en mycket osäker källa att det är renthal som tillverkar deras styren..
har hört från en mycket osäker källa att det är renthal som tillverkar deras styren..
Köpte ett par 3V litiumbatterier, tvåpack.
Förpackningen märkt "Biltema"
Batterierna märkta "Panasonic"
Allt är inte no-name...
Hade en kund igår som behövde nya bromsskivor till sin BMW.
De BMW original bromsbelägg han först kört med hade klarat av 3.000 mil utan problem och utan att lämna någon åverkan på skivorna.
När han sedan bytte bromsbelägg så valde han Biltemas för att de var "billiga".
600 mil senare var beläggen från Biltema helt slut och skivorna så förstörda att de bara var att kasta på skrothögen.
Hade en kund igår som behövde nya bromsskivor till sin BMW.
De BMW original bromsbelägg han först kört med hade klarat av 3.000 mil utan problem och utan att lämna någon åverkan på skivorna.
gått omkull i väldigt låg fart ett par gånger, funkar fint och är fortfaranade rakthur är deras fatbar? nån som slagit omkull?
gått omkull i väldigt låg fart ett par gånger, funkar fint och är fortfaranade rakt
jag bytte bromskivor på min passat 95 och 3000 mil senare va dom helt ok. bromsarna bytte jag under den tiden på ena sidan enbart pga att oket slitet snett. dom hade väl gått 2000 mil och va massvis med belägg kvar..
sen kan man undra varför bmw,s egna belägg tar slut eft 3000mil, de e ganska lite.
skönt att höra, har faktiskt bara hört bra om deras styren, blir nog ett biltema styre trots allt
Det ska allt vara Renthal
Förövrigt så kan man nog inte misslyckas med 6061-T6 alu
BMW tillverkar MC också,är ni säkra att han pratar om en bil.
biltema har börjat få in mer och mer roliga prylar till mc tycker jag.. såg att de nyligen fått in knäpuckar. finns det någon som har provat de?
Är det någon som testat depåstödet fram som lyfter i gaffelkronan?
skummade igenom delar av tråden men hittade inget om det.
Jag försöker hänga med när något nytt kommer upp i tråden och jag har även sökt efter ett svar men inte hittat.
Vad säger ni om biltemas punkalagning?
Funkar den på crossdäck med slang? Finns det bättre varianter?
http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Olja-och-Kemikalier/Punkteringsfix-for-MC/
skummade igenom delar av tråden lite men hittade inget om det.
Jag har provat depåstödet som lyfter under gaffelbenen. Helt värdelöst, nästan omöjligt att lyfta hojen med det. När man väl fått upp hojen är stödet så ranglig att hojen antagligen skulle välta mycket fort.
Kanske skulle stödet duga till en trampcykel men inte en motorcykel. Fattar inte att man får sälja sån dynga.
skummade igenom delar av tråden lite men hittade inget om det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|