*BigRed*
Classic Rockin' Christmas Rules!!
Nästan så man vill prova....det är gratis.....
Fleshlight Carbone Editione...lycka till med den, Big Pete!!
Nästan så man vill prova....det är gratis.....
Fleshlight Carbone Editione...lycka till med den, Big Pete!!
Monterat mitt liggande med 42-140 uppåt.Biltemas lastoberoende blinkrelä efter två år och nu senast, en 30milatur i ösregn, då la den igen! Kunde hälla ut vatten (kanske lite mitt eget fel då jag monterat den upp och ned.)
Har torkat den i några timmar i 50-70 grader i ugnen och ska prova igen.. men den fungerar hursomhelst inte i vatten
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=342334&stc=1&d=1312787671
Kan givetvis vara sopor, men det mest troliga är väl ändå att det framstår som det för att man i så fall jämför det med något i en halt annan prisklass.
Ser väl inte helt fel ut. Dom flesta har nog slängt mer pengar i sjön bara på skruv och småkrafs, så för det priset är det nog mer än ok.
Ljuddämpare Slip-onhttp://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/Ljuddampare-Slip-on/
"Universal modell perfekt för street, cross och ATV. Kolfiberkropp med utlopp i aluminium. Total längd 420 mm. Ø 89 mm. Anslutning i rostfritt stål med innerdiameter 50,8 mm. Öppningsbar för ompackning av ljuddämparmatta"
Kan givetvis vara sopor, men det mest troliga är väl ändå att det framstår som det för att man i så fall jämför det med något i en halt annan prisklass.
Ser väl inte helt fel ut. Dom flesta har nog slängt mer pengar i sjön bara på skruv och småkrafs, så för det priset är det nog mer än ok.
Ljuddämpare Slip-onhttp://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/Ljuddampare-Slip-on/
"Universal modell perfekt för street, cross och ATV. Kolfiberkropp med utlopp i aluminium. Total längd 420 mm. Ø 89 mm. Anslutning i rostfritt stål med innerdiameter 50,8 mm. Öppningsbar för ompackning av ljuddämparmatta"
Monterat mitt liggande med 42-140 uppåt.
Innan det tagit ut elektroniken ur skalet och borrat två 5mm hål i diagonala hörn i det som ska bli botten. Det kommer alltid in fukt. Lösningen är att ha avloppshål i botten.
Vänt innehållet i skalet så elektroniken/kretskortet kommer högst upp (mittenkontakten högst upp) innan jag stoppade in det i skalet igen.
Klistrat fast botten på skalet med kontaktlim på en liten bit liggunderlag.
Liggunderlaget fastklistrat med kontaktlim på plastskyddet över batteriet på Suzukin. Avloppshålen ligger utanför liggunderlaget.
Och så sitter 42-140 skyddat under sadeln. Har klarat sig 1,5 år.
Blir man bannad om man hostar fram lite "skit-tema"?
I alla fall, vill bara varna alla för biltemas popnutsats, den SUUUUGEER.
Tången gick totalt sönder efter 10 popnuts, och gick sönder ännu mer trots förstärkningar, svetsningar mm mm....
Vet inte, den kanske är gjord av ost? De förklarar problemen...
...Eller så är jag sketastark, de är ju en ännu bättre förklaring x)
otroligt dåliga....
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Personlig-utrustning/Regnhandskar/
läcker som ett såll....
festligt förra året. Halvvägs till Malmö stannade jag söder om Jönköping. Regnade som fan. Tankade. Gick o betalade o köpte en kaffe. Utanför stod en annan som också sökte skydd för regnet. Vi tittade på varann, drack lite kaffe. Sedan frågade han om jag också hade såna handskar. Jo... rent skit sa vi i mun på varann...
Varning alltså...
Mina är ypperligt bra, du har nog mer en ett hål i ditt par.
Måste sträcka upp ett varningens finger för Biltema handskydden. Byter man inte expanderskruven till en helgängad variant så går expandern sönder vid åtskruvning, detta är givetvis något biltema borde åtgärda men det har dom inte gjort trots att jag har klagat. I övrigt är skydden kanon!
otroligt dåliga....
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Personlig-utrustning/Regnhandskar/
läcker som ett såll....
festligt förra året. Halvvägs till Malmö stannade jag söder om Jönköping. Regnade som fan. Tankade. Gick o betalade o köpte en kaffe. Utanför stod en annan som också sökte skydd för regnet. Vi tittade på varann, drack lite kaffe. Sedan frågade han om jag också hade såna handskar. Jo... rent skit sa vi i mun på varann...
Varning alltså...
ingen klagotråd.
gå in med dom så får du pengarna tillbaks.
Mina är ypperligt bra, du har nog mer en ett hål i ditt par.
Måste sträcka upp ett varningens finger för Biltema handskydden. Byter man inte expanderskruven till en helgängad variant så går expandern sönder vid åtskruvning, detta är givetvis något biltema borde åtgärda men det har dom inte gjort trots att jag har klagat. I övrigt är skydden kanon!
Jag är ganska missnöjd med mina faktiskt. Plasten spricker väldigt lätt i minusgrader, och båda mina aluminiumskenor är böjda. Mina har visserligen fått lite stryk, men jag trodde att såna här skydd skulle tåla i princip allt.
Det är ju just det den här tråden är till för, diskutera bra och dåliga saker!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|