Nån som testat? Funderar på den röda... Sitter den kvar efter en tvätt osv?
Allvarlig fråga från gamlo som inte fattar:
Är det någon mening med det, eller bara pynt?
För övrigt ... Vem är egentligen ägare till den gula, äldre och slitna roadracing hojen som står som skyltexemplar på Biltema nere i Malmö !?.Den hojen ser så jädra ledsen ut.
Där ser man ... Har studerat den varje gång där den står och funderat lika mycket över dess bakgrund och vad den egentligen varit med om.Så då tillbringar den numera sina pensionerade dagar som demo hoj.Ja, varför inte.Livet som gammal roadracing hoj kunde ju ha blivit långt värre.Nästa gång ska jag hälsa från husse.Tack för svaret.
Alla som har biltemas sadelväskor hur litar ni på att folk inte går och tittar i dom medan ni t.ex. är ute på stan?
Köpte ett depåstöd från BT igår. (ArtNr 82-712). Funkar å använda både fram å bak enligt produktbeskrivningen.
Men det följde inte med ngn bruksanvisning å jag har aldrig rest upp en hoj på depåstöd förr. Hur gör jag?
Jag menar, var på hojen ska jag fästa depåstödet?
du behöver dessa för att fästa bakre depåstödet, som sätts på svingen, http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Verkstadsutrustning/Lyftbobiner-82547/
Men enligt kartongen så följer allt med som man behöver. Följde med en hel påse med lyftplattor å dyl.
Men jag vet inte vilka jag ska använda. Otroligt att dom inte kunde skicka med en bruksanvisning! Dom skickar ju fan med bruksanvisning till allt annat. Typ badring... Eller radiostyrd bil... =(
Men enligt kartongen så följer allt med som man behöver. Följde med en hel påse med lyftplattor å dyl.
Men jag vet inte vilka jag ska använda. Otroligt att dom inte kunde skicka med en bruksanvisning! Dom skickar ju fan med bruksanvisning till allt annat.
Det är inte raketforskning precis, utgår ifrån att du är ironisk med ditt inlägg?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|