Nikel
Gudomlig sporthojare
Limma fast den svarta plasten med den röda med 2k lim annars faller dom isär.
Mvh en som haft massor
Låter bra, va dock slut i butiken och restad hos centrallagret när jag var å letade...Jepp, exakt en sådan för 169 kr Dock måste du ha en kompressor till den.
Min fina Italienska Regina kedja beslöt sig för att gå av mitt i en omkörning på bulten igår, funderar på att ersätta den med Feltemas O-ringade sak för 500 bagis, är jag helt dum i huvet eller kommer jag överleva? Den är juh inte fasligt mycket billigare än t.ex. den här
http://www.24mx.se/mc/p/mc-kedja-d.i.d-428nz-guld/26062/drivpaket,-drev-och-kedjor/k275/
men feltema ligger typ runt hörnet för paketpojken (läs lillebror), är jag dumsnål nu, eller har folk bra erfarenheter av kedjorna?
Ska du verkligen ha en 85cc kedja så kör hårt.Min fina Italienska Regina kedja beslöt sig för att gå av mitt i en omkörning på bulten igår, funderar på att ersätta den med Feltemas O-ringade sak för 500 bagis, är jag helt dum i huvet eller kommer jag överleva? Den är juh inte fasligt mycket billigare än t.ex. den här
http://www.24mx.se/mc/p/mc-kedja-d.i.d-428nz-guld/26062/drivpaket,-drev-och-kedjor/k275/
men feltema ligger typ runt hörnet för paketpojken (läs lillebror), är jag dumsnål nu, eller har folk bra erfarenheter av kedjorna?
Satte Biltemas kedja på en Honda VFR 750 och använde deras nitlås och det verkar ha funkat bra. Nu sålde jag visserligen den hojen i våras så jag vet i.o.f.s. inte hur länge den kommer att hålla.Min fina Italienska Regina kedja beslöt sig för att gå av mitt i en omkörning på bulten igår, funderar på att ersätta den med Feltemas O-ringade sak för 500 bagis, är jag helt dum i huvet eller kommer jag överleva? Den är juh inte fasligt mycket billigare än t.ex. den här
Ska du verkligen ha en 85cc kedja så kör hårt.
Jag kör med Biltemas 530-kedja på min turbohoj sedan 2008 eller 2009. Funkar kanon och håller än. 314 pållar på slangen vid 1,4 bar och laddar numera ett kilo till. Så jag är väldigt nöjd. Och så fick jag ju guldiga länkar med ett instansat B i länkarna också
Konstigt,jag testade också biltemas kedja men fick sträcka den efter varje tur,bytte till en did kedja och har inte sträckt den ännu! kör också turbo 1216cc 1.5 i ladd.
Skumt. Kanske ojämn kvalitet på BT-kedjorna? Vad vet jag. Min kedja är kanske inte tillverkat på en måndag eller fredag eftermiddag? Jag behöver absolut inte justera oftare än med någon annan kedja jag provat, och då har jag provat "premiummärkena". Jaja, jag är nöjd med min. Får se hur nöjd jag blir med nästa BT-kedja
Använder deras racing olja i alla hojar.Vad har ni för åsikter om deras olja + filter?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|